تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی/ مشارکت ۱۷ هزار لرستانی

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان از تمدید مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۷ هزار لرستانی در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری همای سعادت آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، فرشته طهماسبی گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره کتابخوانی رضوی، با توجه به اهمیت بالای انجام فعالیت‌های فرهنگی به صورت مجازی در شرایط امروز کشور، شورای سیاستگذاری این جشنواره به دلیل استقبال شرکت کنندگان و بازگشایی کتابخانه ها، مهلت ثبت نام و شرکت در دهمین دوره این رویداد فرهنگی را تا پایان تیرماه ۱۳۹۹ تمدید کرد.

وی ،افزود: در استان لرستان به توجه به شرایط خاص مبارزه با بیماری کرونا و تعطیلی چندماهه مراکز فرهنگی و علمی، تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر در گروه‌های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی در بخش مجازی و الکترونیک جشنواره شرکت کرده‌اند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۳۱ تیر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت www.samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.
انتهای پیام/