توزیع ۷۲۵ کارت هدیه دو میلیون ریالی بین نیازمندان شهرستان سلسله

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلسله گفت: به منظور کمک به نیازمندان در قالب رزمایش مواسات و همدلی، ۷۲۵ کارت هدیه ۲ میلیون ریالی بنیاد علوی بین خانواده‌های کم برخوردار سلسله توزیع شد.

‍ به گزارش همای سعادت به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام سید نصرت اله موسوی رئیس تبلیغات اسلامی سلسله با تقدیر از فعالیت‌های انجام شده در شهرستان‌ سلسله برای کمک به نیازمندان در قالب کمک‌های مؤمنانه و رزمایش مواسات و همدلی اظهار کرد: اجرای طرح رزمایش مواسات به منظور توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری تشکل‌های وابسته به تبلیغات اسلامی سلسله اقدامی ارزشمند به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: به‌واسطه شیوع بیماری کرونا، مردم جامعه به‌ویژه نیازمندان با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه شده‌اند، که اگر از آن‌ها دستگیری نشود آثار و تبعات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مبلغان دینی و فعالان مذهبی در تمام نقاط کشور از ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا با عزمی راسخ برای پیشگیری از این ویروس وارد میدان شدند و در این بازه زمانی چند ماه اقدامات بسیار خوبی درزمینه جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران انجام دادند.

وی عنوان کرد: اجرای طرح رزمایش مواسات که قبل از ماه مبارک رمضان به منظور توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با همکاری اقشار مختلف مردم و قرارگاه شهرستانی آغاز شد همچنان ادامه دارد.

موسوی افزود: در همین راستا همزمان با هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری بنیاد علوی تعداد ۷۲۵ کارت هدیه دو میلیون ریالی به ارزش یک میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون ریال بین خانواده‌های کم بضاعت توزیع کرد و زمینه حمایت از قشر مستضعف جامعه را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع این کارتها در سطح شهرستان با همکاری هیات مذهبی، هیئت امنای مساجد و روحانیون و مبلغان و گروه های جهادی انجام شده است.
انتهای پیام/