توزیع ۹۲۰ تن مرغ و برنج در لرستان/میوه شب عید در ۱۳۰ نقطه عرضه شد

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به توزیع ۹۲۰ تن مرغ و برنج در استان از عرضه میوه شب عید در ۱۳۰ نقطه استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت،حسین میردریکوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت:به‌منظور تنظیم بازار و متعادل‌سازی قیمت‌ها در آستانه سال نو در بحث توزیع کالاهای یارانه‌ای اقدامات خوبی از سوی ستاد تنظیم بازار صورت‌گرفته است.

وی افزود: امروز ۲۹اسفند برای میزان ۷۰ تن مرغ منجمد حواله توزیع صادر شده است و در کلیه فروشگاههای ثابت و سیار در قالب سامانه کابوک پخش و توزیع می شود.

دریکوند در بخش دیگری از صحبت هایش به توزیع برنج نیز گریزی زد و گفت:مرحله دوم توزیع برنج به میزان ۸۵۰ تن از سه نوع هندی، تایلندی و هومالی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قابل ذکر است هر کدام از برنج ها به ترتیب با قیمت های ۳۵ هزار تومان، ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۸ هزار تومان به ازای هر کیلو به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

 معاون بازرگانی، بازرسی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد:امروز مباشرین میزان برنج تنظیم بازاری را بین فروشگاههای معتمد و در حوزه سامانه کابوک توزیع می کنند.

میردریکوند با اشاره به توزیع میوه شب عید نیز گفت: میوه شب عید نیز به میزان کافی در سطح استان برای توزیع به فروشندگان تحویل داده شده است و در بیش از ۱۳۰ نقطه در سطح استان، میوه شب عید توزیع می شود.

 وی اظهار کرد: قابل ذکر است که قیمت هر کیلو پرتقال ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است و سیب درجه یک با قیمتی معادل ۲۰ هزار تومان برای هر کیلو و سیب درجه دو با قیمت هر کیلو ۱۶ هزار تومان توزیع می شود.

معاون بازرگانی، بازرسی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: امروز قریب به ۳۲۰ هزار تن شکر برای مصرف خانوارها در استان توزیع شده است و در هر شهرستان به میزان کافی قابل عرضه می باشد.

میردریکوند گفت: کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم توسط عاملین فروش تحت نظارت بازرسین اداره جهاد کشاورزی شهرستان توزیع شده است که این مهم نیز باعث رضایتمندی بهتر شهروندان شده است

انتهای پیام/