توسعه فضاهای آموزشی مجتمع لشکر ۸۴ لرستان

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان،گفت:تا ابتدای مهرماه سال جاری، اقدامات لازم برای توسعه فضاهای آموزشی لشکر ۸۴ استان، انجام می شود.

به گزارش همای سعادت آنلاین، در جلسه ای که با حضور یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، امیر مراد خوشکنار فرماندهی لشکر ۸۴ پیاده لرستان برگزار شد، مقرر شد که تا ابتدای مهرماه سال‌جاری و شروع سال تحصیلی، اقدامات لازم در خصوص تعمیر و تجهیز مدارس مجتمع مسکونی لشکر ۸۴ لرستان صورت بگیرد.

امیر خوشکنار فرماندهی لشکر ۸۴ پیاده لرستان، اظهار داشت: صرف منابع مالی در جهت ساخت و تجهیز مدارس در واقع هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است و بهتر است این سرمایه گذاری از دوره ابتدایی بعنوان رکن و اصل آموزش دیده شود و به مراحل بالاتر تعمیم پیدا کند.

وی افزود: لشکر ۸۴، دارای ۴ مدرسه است که متاسفانه از لحاظ ابنیه و تجهیزات آموزشی وضعیت مطلوبی ندارند به نحوی که دانش آموزان پسر در مقطع متوسطه دوم، مجبور هستند برای ادامه تحصیل به خارج از مجتمع بروند که با توجه به مسافت طولانی و تعداد قابل توجه آنها، بهتر است برای رفع این مشکل برنامه ریزی مناسبی صورت بگیرد.

یونس بهاروند ایران نیا مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، هم ضمن اشاره به جایگاه ویژه ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران و محبوبیت این آنها در بین آحاد مردم، اظهار امیدواری کرد: این جلسات، زمینه را برای همکاری هرچه بیشتر نوسازی مدارس و ارتش فراهم کند.

وی افزود: فضای استاندارد و زیبا، موجب افزایش یادگیری دانش آموزان و بهترشدن کیفیت تدریس معلمین می شود.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان، تصریح کرد: متاسفانه کمبود اعتبارات دولتی برای ساخت و تجهیز مدارس کافی نیست و ما با کمک خیرین مدرسه ساز می توانیم به نحو موثری در ارتقا، ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی اقدام کنیم.

بهاروند با اشاره به وضعیت مدارس لشکر ۸۴ لرستان، گفت: در وهله اول و در بحث تعمیر این مدارس، امیدواریم با جلب نظر مساعد خیرین مدرسه ساز و در کوتاهترین زمان ممکن، این مدارس به نحو مطلوبی تعمیر و در اختیار دانش آموزان قرار بگیرند اما در مرحله دوم و با جانمایی و مشخص شدن زمین محل احداث مدرسه، تلاش خود را برای احداث یک واحد آموزشی مناسب برای دانش آموزان مستعد این ناحیه به کار خواهیم بست.

در پایان این جلسه، ضمن بازدید از مدارس هدف، روند تعمیر و نیازمندیهای این مدارس بررسی شد.

انتهای پیام/