تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب در فضای مجازی از الزامات فرهنگی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ،گفت: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب در فضای مجازی از مهمترین الزامات فرهنگی امروز ماست.

به گزارش همای سعادت ،، احمد حسین فتایی در جلسه شورای عفاف و حجاب این اداره کل، که صبح امروز دوشنبه چهاردهم تیر ماه و با هدف برنامه ریزی فعالیت های هفته عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: تولید محتوا با محوریت عفاف و حجاب در فضای مجازی از مهمترین الزامات فرهنگی امروز است که در این راستا مسابقه ای با هدف تولید محصولات چند رسانه ای با محوریت پخش در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های مجاز در هفته عفاف و حجاب در لرستان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: نشریات محلی استان در این هفته به صورت گسترده به موضوع عفاف و حجاب و تبیین شاخصه های آن پرداخته و از ظرفیت صاحبنظران این حوزه در راستای انتشار مطالب کارشناسی و تاثیرگذار در سطح افکار عمومی استفاده کنند.

وی افزود: برگزاری دوره های آموزشی به صورت وبینار از دیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در هفته عفاف و حجاب است که تلاش می کنیم علاوه بر همکاران، زمینه بهره مندی اصحاب فرهنگ و هنر از این دوره ها را فراهم آوریم.

فتایی با اشاره به تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل در روز عفاف و حجاب، ابراز داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، طراحی و انتشار پوستر های متناسب در فضای مجازی و تبلیغات میدانی با محوریت سخنان بزرگان دین در زمینه عفاف و حجاب سایر برنامه های فرهنگی و هنری در این ایام خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان خاطرنشان ساخت: ترویج و تبیین فرهنگ عفاف و حجاب به صورت یک ضمیمه فرهنگی به تمامی برنامه های ما در سال جاری الصاق شده و تلاش می کنیم از تمام ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم استفاده شود

انتهای پیام/