رئیس جهاد کشاورزی لرستان:

تولید گندم در لرستان بیش از چهار برابر شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت تولید گندم در استان بیش از چهار برابر شده است.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایسنا،سیدعماد شاهرخی امروز ۲۹ شهریورماه در آیین شکرگذاری گندم که در روستای حکیم‌آباد بروجرد برگزار شد،اظهار کرد: تولید گندم در کشور سه برابر شده در لرستان به بیش از چهار برابر رسیده است.

وی با بیان اینکه همتی پشت این قضیه است رکورد تولید گندم در لرستان داشته‌ایم، افزود:آب و بارش باران همه چیز نیست و مدیریت صحیح و مبارزه با آفات و کاهش ضایعات را برای افزایش تولید در اولویت قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد:سال زراعی قبل ۳۵ هزار روز کلاس مهارتی برگزار شد و در مجموع ۱۵۰ هزار نفر روز کلاس آموزشی برای بهره‌برداران برگزار کردیم.

شاهرخی با بیان اینکه ظرفیت تولید دانه‌های روغنی نیز در لرستان سه برابر شده است،تصریح کرد:به دستان پر توان کشاورزان تولید کننده بوسه می‌زنم که پای امنیت غذایی مردم هستند.

وی ادامه داد:امروز، روز شکرگزاری از قدرت لایزال الهی است و خداوند اسم زارع را بر خود نهاده و زمین مرده را خداوند زنده می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اضافه کرد:روز شکرگزاری وفاق و همدلی در استان است که همه بخش‌های مختلف در راستای افزایش تولید محصول همکاری کرده‌اند.

انتهای پیام/