تکذیب محدودیت زمانی برای ثبت‌نام در سامانه سجام/سهام‌داران عجله نکنند

رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های برخی ادارات استان در جهت ثبت‌نام متقاضیان در سجام، گفت: هیچ محدودیت و مهلت زمانی برای پایان ثبت‌نام سجام و احراز هویت وجود ندارد.

به گزارش همای سعادت آنلاین به نقل از اخبار روز ،حسین امینی‌خواه در جمع خبرنگاران این شهرستان، با اشاره به اطلاع‌رسانی‌های برخی ادارات استان در جهت ثبت‌نام متقاضیان در سجام، اظهار کرد: هیچ محدودیت و مهلت زمانی برای پایان ثبت‌نام سجام و احراز هویت وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۱۷ آئین‌نامه اجرایی مصوب شورای عالی بورس، کسانی که شماره شبا و تماس آن‌ها در گذشته توسط یکی از بانک‌های عامل به ثبت رسیده، دیگر نیازی به انجام سجام ندارند.

رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت لرستان با بیان اینکه افرادی که قصد فروش سهام را داشته بایستی در سجام ثبت‌نام کنند، افزود: هیچ اجباری برای همه وجود ندارد و تنها افرادی که خواهان فروش سهام خود هستند در سجام بایستی احراز هویت شوند‌.

امینی‌خواه بیان داشت: در تلاش هستیم نرم‌افزارهای رایگانی که در گذشته برای دریافت سود سهام عدالت مورد استفاده قرار می‌گرفت، مجدد راه‌اندازی و در اختیار سهام‌داران قرار گیرد.

وی با اشاره به ازدحام برخی سهام‌داران در مراکز ثبت‌نام و احراز هویت با وجود شرایط شیوع کرونا، گفت: نیازی به هزینه مجدد نیست و چنانچه از قبل ثبت‌نامی صورت گرفته، مجدد این موضوع الزامی ندارد.

انتهای پیام/