ثبت‌نام ۱۰۰۰ نفر در چهل‌ و هفتمین مسابقات قرآن اوقاف لرستان

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه لرستان از ثبت‌نام یکهزار لرستانی در رشته‌های مختلف برای شرکت در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف خبر داد.

به گزارش همای سعادت،محمدتقی دریکوندی از ثبت‌نام یک‌هزار لرستانی در چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و اظهار داشت:از بین شهرستان‌های استان لرستان خرم‌‌آباد با بیش از ۲۰۰ نفر، بروجرد با ۲۰۰ نفر و الیگودرز با ۱۵۰ نفر بیشترین آمار ثبت‌نامی را داشته‌اند.

وی افزود: مرحله مقدماتی (شهرستانی) چهل‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در لرستان در دو بخش بانوان و آقایان از ۱۷ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۵ مردادماه امسال ادامه دارد.

دریکوندی با اشاره به اینکه منتخبان در هر بخش و رشته به مرحله استانی راه می‌یابند، ادامه داد: شرکت‌کنندگان در بخش آوایی انفرادی در رشته حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی و در بخش گروهی در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم رقابت خواهند کرد.

وی گفت:در بخش معارفی عمومی، شرکت‌کنندگان در رشته‌های ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر، صرفاً در مرحله شهرستانی و در بخش معارفی تخصصی، در رشته‌های معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/