توسط موسسه ملی مرهم؛

ثبت رکورد جهانی عمل جراحی شکاف لب در لرستان

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لرستان گفت:رکورد جهانی بیشترین تعداد جراحی بیماران لب شکری در بیمارستان عشایر خرم آباد با ۲۲۸ عمل جراحی در ۶۰ ساعت شکسته شد.

به گزارش همای سعادت،کاظم مرادی فرد امروز بیست و نهم خرداد ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه،اظهار کرد:با هماهنگی‌های صورت گرفته دومین شعبه موسسه ملی مرهم در استان لرستان ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: در این راستا باید زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی دومین شعبه موسسه ملی مرهم فراهم شود تا جراحی رایگان توسط جراحان بومی صورت بگیرد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لرستان بیان کرد: با هماهنگی استاندار لرستان و شهردار خرم آباد یک خیابان به نام موسسه ملی مرهم نامگذاری خواهد شد.

مرادی فرد افزود: با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بزرگترین رکورد جهانی در عمل جراحی شکاف لب و کام در استان ثبت شد.

وی تصریح کرد:در سی و سومین سفر موسسه ملی مرهم به استان ۲۲۸ عمل موفقیت آمیز صورت گرفت و در طی این مدت در روز اول ۹۰ نفر و در روز دوم ۹۲ نفر و ودر روز سوم ۴۶ عمل موفقیت صورت گرفت که در نوع خود یک رکورد جهانی محسوب می‌شود.

مرادی فرد افزود:عنوان جهانی این تعداد عمل جراحی قبلا توسط استان کرمانشاه با تعداد ۲۰۸ مورد جراحی در چهار روز (۹۶ ساعت) شکسته شده بود.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت لرستان ضمن تشکر از پزشکان و خیرانی که در این امر خیرخواهانه شرکت کردند گفت: ازمشارکت دکتر طیغانی و همه کسانی که در این امر خیرخواهانه ما را همراهی کردند و پای کار بودند تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام/