ثبت نام سیم کارت سرپرستان خانوار غیرحضوری شد

استاندار لرستان گفت: ثبت نام و دریافت سیم‌کارت به نام سرپرستان خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی ستاد ملی مقابله با کرونا غیرحضوری است.

به گزارش همای سعادت از لرستان سید موسی خادمی روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران افزود: با پیگیری های انجام شده مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی سرپرستان خانوار تا پایان هفته تمدید شد و تمهیدات لازم برای ثبت نام سیم‌کارت به اسم سرپرستان خانوار تدوین شده است.

وی، افزود : با توجه به شرایط کنونی و لزوم رعایت فاصله اجتماعی هرگونه اجتماع مردم و ازدحام جمعیت ممنوع است بنابراین نام نویسی از افراد به صورت آنلاین ( برخط) انجام شده و سیم کارت برای آن دسته از سرپرستان خانواری که اکنون سیم کارت به نام ندارند از طریق شرکت پست به آدرس آنها ارسال خواهد شد .

خادمی ،با تشکر از تدبیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص توزیع سیم کارت رایگان ادامه داد: با توجه به ازدحام جمعیت برای دریافت این سیم کارتها، روند کنونی ثبت نام سیم کارت رایگان متوقف گردیده و از طریق ثبت نام آنلاین و ارسال پستی صورت خواهد گرفت، بنابراین شهروندان از تجمع در دفاتر خدمات پستی خودداری نمایند.