امام جمعه بروجرد:

جبهه مقاومت به زودی اسرائیل را سرنگون خواهد کرد

امام جمعه بروجرد گفت:جبهه مقاومت به زودی اسرائیل را سرنگون خواهد کرد و مردم ما باید در کمک به جبهه مقاومت رزمندگان اسلام را یاری کنند.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد:جبهه مقاومت به زودی اسرائیل را سرنگون خواهد کرد و مردم باید در کمک به جبهه مقاومت رزمندگان اسلام را یاری کنند.

وی افزود: اجتماع میلیونی نمازجمعه تهران دشمن را هراسان کرد و مردم ایران با حضور در نماز جمعه اعلام کردند که پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

اضافه کرد: اسرائیل به جهنم تبدیل شده است، و شهرک نشینان اسرائیلی آواره شدند. حزب الله و جبهه مقاومت مرتب بر سر رژیم صهیونیستی آتش می ریزند و عرصه بر آنان تنگ شده است، اسرائیل مانند حیوانات درنده کودکان و زنان را قتل عام می کنند.

حسینی با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل سالهاست که کارش نسل کشی است، تاکنون بسیاری از مردم بی گناه و غیر نظامی را قتل عام کرده‌است اما حماس وارد میدان شد و با عملیات طوفان الاقصی مقابل اسرائیل ایستاد، آنان از نظر امنیتی و اطلاعاتی شکست بزرگی خوردند.

وی با اشاره به پشتیبانی آمریکا از اسرائیل اظهار داشت: در حقیقت آمریکا و اروپا در حال نبرد با جبهه مقاومت هستند، اسرائیل اگر تنها بود همان روزهای اول جنگ در غزه از دست حماس شکست می‌خورد، کمک‌های آمریکا و اروپا باعث شده است که اسرائیل تاکنون مقاومت کند و آمریکا از جهت تجهیزات و اطلاعات و نیرو از اسرائیل پشتیبانی می کنند.

حسینی عنوان کرد: اسرائیل چون توان مقابله با حماس را نداشت شروع به بمباران مناطق مسکونی کردند، حزب الله به کمک حماس آمد و در مقابله نسل کشی اسرائیل ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: در عملیات وعده صادق ۲ ضربات سهمگینی بر پیکره پوسیده رژیم صهیونیستی وارد شد و در این عملیات بسیاری از تجهیزات نظامی اسرائیل از بین رفت و باعث ترس بیشترآنان می شود.

انتهای پیام/