مدیر بازرسی جهاد کشاورزی لرستان خبر داد؛

جریمۀ ۵۶میلیارد تومانی صنوف متخلف در لرستان

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان از جریمۀ ۵۶ میلیارد تومانی صنوف متخلف در این استان خبر داد.

به گزارش همای سعادت، جواد احمدپور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ۱۸هزار و ۶۲مورد بازرسی از واحدهای صنفی در لرستان از ابتدای امسال تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ثبت شده‌است.

او با اشاره به معرفی یک‌هزار و ۶۸۷ پروندۀ تخلف واحدهای صنفی لرستان به تعزیرات، اضافه کرد: صنوف متخلف این استان ۵۶میلیارد تومان جریمه شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان، یادآور شد: بازرسی از واحدهای صنفی و تشکیل پرونده برای صنوف متخلف این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به‌ترتیب ۱۰درصد و ۲۰درصد افزایش یافته‌است.

احمدپور بیان کرد: ۱۲واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تا ۲۰خرداد ۱۴۰۳ در لرستان پلمب و کسر سهمیه برای شش واحد نانوایی نیز لحاظ شده‌است.

او با اشاره به کشف ۷۸کیسه آرد قاچاق در لرستان، اظهار اعلام کرد: رعایت‌نکردن ساعات کاری و کم‌فروشی از دلایل ثبت تخلف برای واحدهای نانوایی متخلف در این استان است.

مدیر بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی لرستان با اظهار به توزیع گوشت گرم در بازار این استان، اذعان کرد: قیمت هر کیلو گوشت توزیع‌شده بین ۳۳۰ هزار تا ۳۴۵ هزار است.

احمدپور با اعلام توزیع روزانه ۱۰ تن تا ۱۵تن گوشت در لرستان، ادامه داد: حدود ۲۰۰تن مرغ نیز به‌صورت روزانه در شهرهای این استان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/