جزئیات سامانه توزیع الکترونیکی آرد روستایی اعلام شد

مدیر تعاون روستایی لرستان در خصوص جزئیات سامانه،گفت : سامانه توزیع الکترونیکی که صاحب امتیاز آن اداره‌ کل غله لرستان می‌باشد و کارکرد اساسی آن توزیع عادلانه و قابل رصد و نظارت آرد خانه‌پزی روستایی و عشایری به جامعه هدف به گونه‌ای طراحی شده که با دسترسی به این سامانه ، عدالت توزیع رعایت می شود و آرد را از تولید ، به مصرف کننده واقعی می رسانیم.

به گزارش همای سعادت آنلاین ،نادر زهره ای اظهار داشت : چهار پنل از جمله پنل اداره غله لرستان و مدیریت های تابعه از جمله اداره تعاون روستایی و عشایری در این سامانه تعریف شده است همچنین نوع خانوارهایی که در آن تعریف میکنیم ، بی نهایت است.

وی افزود : در این سامانه تمام اطلاعات و آمار ، قوانین مربوط به توزیع آرد و سپس عامل فروش و مصرف کننده واقعی ثبت می شود.

زهره ای خاطر نشان کرد : در سامانه توزیع الکترونیکی آرد، آمار دقیق به صورت آنلاین و همچنین گزارشاتی که ممکن است در آینده هم لازم باشد، ثبت می شود ومی توانیم برای بهتر شدن آن را بروز رسانی کنیم.

وی بیان کرد: در این سامانه نوع محصولات ، شهرستانها، افراد اولیه، خانوارهای روستایی و عشایری ، عاملین فروش و نوبت توزیع نیز ثبت می شود.

مدیر تعاون روستایی لرستان، عنوان کرد : با استفاده از این سامانه می توانیم برای محصولات، مجوز توزیع بگیریم و محصولات را اولویت بندی کنیم و وضعیت خانوارها و اطلاعات جامع و کاملی از تمام روستاها ، ثبت کنیم.

انتهای پیام/