جشنواره بین المللی موسیقی ایثار برگزار می شود

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی ایثار بین پنج کشور در حوزه اسلامی و مقاومت خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، فرهاد مختاری، امروز ۲۴ آذر ماه، در دیدار با استاندار لرستان اظهارداشت: اولین گروه سرود انقلابی متعلق به استان است و استان ما در این حوزه دو شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی از برگزاری جشنواره ملی موسیقی ایثار در استان خبر داد و افزود: امسال در لرستان این جشنواره به صورت بین المللی امسال بین پنج کشور ایران، فلسطین، سوریه، لبنان و یمن در حوزه اسلامی و مقاومت برگزار شد.

مختاری بنیاد شهید را سمفونی ایثار عنوان کرد و گفت: در سال های قبل آثار فاخری تولید شده است و امید می رود امسال شاهد خلق آثاری فاخر در حوزه ایثار و شهادت رخ دهد.

وی با بیان اینکه در تولید فیلم در لرستان شهدای لرستان مظلوم واقع شدند،گفت: با استفاده از ظرفیت فیلم، تئاتر، شعر، سریال و.. بتوانیم آثاری فاخر تولید و شهدای استان را معرفی کنیم.

مختاری بیان کرد: در حوزه تئاتر، شعر و نویسندگی نیز در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پای کار ایستاده ایم و امیدواریم بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

انتهای پیام/