فرمانده سپاه لرستان:

جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم خانواده» در لرستان برگزار می شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پنجمین جشنواره فرهنگی و ورزشی «شمیم خانواده» سوم تا پنجم مردادماه به میزبانی این استان برگزار می‌شود.

به گزارش همای سعادت، نعمت الله باقری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با محوریت پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد،اظهار داشت:این جشنواره با شعار «رهروان نهضت حسینی یادبود خادم‌الرضا و شهدای خدمت» از سوم تا پنجم مردادماه در لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود:این جشنواره سراسری با هدف ارتقا سلامت جسمی فرزندان پاسدار، ایجاد روحیه و نشاط، نخبه‌یابی ورزشی، ایجاد مودت بین فرزندان پاسدار و خانواده آنها،آشنایی جوانان و نوجوانان سراسر کشور با آداب و رسوم و فرهنگ لرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به شرکت هزار و ۹۰۰ نفر در این جشنواره،تصریح کرد:این جشنواره در قالب ۴۵ رده در هفت رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، تکواندو، کشتی و آمادگی جسمانی در سالن ورزشی شهید چاغروند برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در افتتاحیه این جشنواره سراسری، آئین گِل‌مالی استان لرستان را با یک کار زیبا به نمایش بگذاریم.

فرمانده سپاه لرستان معرفی آداب و رسوم مردم لرستان به‌ویژه آیین‌های عزاداری محرم به شرکت‌کنندگان این جشنواره که سفیران ۳۲ سپاه‌ از سراسر کشور هستند را مهمترین هدف از میزبانی این جشنواره اعلام کرد و گفت:در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره تاکنون جلسات مختلفی از سوی کمیته‌های مختلف و همچنین جلساتی با هیئت‌های ورزشی استان برگزار شده است.

سردار باقری گفت:رسانه ها در انتخابات شور و هیجانی را در زمینه مشارکت حداکثری فراهم کردند و استان لرستان در مرحله دوم نسبت به مرحله اول تقریباً ۱۲ درصد افزایش مشارکت داشت که بخش عظیمی از آن حاصل پای کار آمدن اصحاب رسانه بود.

بنا به این گزارش، افتتاحیه این جشنواره فرهنگی و ورزشی در استان صبح روز چهارشنبه سوم مردادماه در مجموعه و سالن ورزشی شهید «چاغروند» خرم‌آباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/