جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها حرف برای گفتن دارد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
با بیان اینکه ایران در همه عرصه‌ها حرف برای گرفتن دارد و حرفش در جهان نافذ است،گفت:طبیعی است که دشمنان در مقابل این پیشرفت‌ها فتنه به پا کنند.

به گزارش همای سعادت آنلاین، محمدرضا نقدی امروز، در مراسم ۲۲ بهمن در خرم‌آباد با قدردانی از حضور پر شور مردم لرستان در راهپیمایی امروز، اظهار کرد: لرستان دیار غیرت و عزت، گذشت و ایثار است.

وی با بیان اینکه مردم لرستان اهل بصیرت و مردمی ولایت‌مدار هستند و برای آرمان‌های بلند انقلاب، بیش از ۶۵۰۰ شهید تقدیم کرده‌اند، خاطرنشان کرد: ده‌ها میلیون مرد، زن، پیر و جوان آمدند تا وفاداری خود را به راه انقلاب اعلام کنند.

نقدی با بیان اینکه وقتی ملت تصمیم گرفت چند هزار سال دیکتاتوری شاهنشاهی و زورگویی جبارانه را محو و اداره کشور و تعیین مسیر را خود بزند، همه می‌دانستند که این راه سختی دارد، افزود: هر ملتی بخواهد پیشرفت کند، باید تلاش کند و سختی ببیند کمااینکه هیچ‌کس بدون تلاش به پیشرفت دست پیدا نمی‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در رژیم پهلوی همه چیز ما، وارداتی بود، چند ده هزار مستشار ارتش را اداره می‌کردند با این وجود در زمان پهلوی خاک کشور نصف شده بود، اضافه کرد: در دو جنگ جهانی اول و دوم خاک ایران را اشغال کردند لذا ملت تصمیم به استقلال و آزادی گرفت و فرهنگ ملی و مذهبی خود را دنبال کرد.

وی با به تاکید بر اینکه به جای تصمیم‌گیری آمریکا خود صاحب تصمیم باشد و از قعر جدول علم و دانش خود را به بالا بکشاند لذا سختی‌ها، تحریم‌ها، توطئه‌ها و کشتارها را تحمل کرد.

نقدی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران، کشوری که اکثریت ملت آن سواد نداشتند را به رتبه ۱۵ جهان در علم و آگاهی رسانید، خاطرنشان کرد: همه مسئولان توسط مردم انتخاب می‌شود، رهبری با رای نمایندگان، رئیس جمهور با رای مستقیم و به یک معنا ارکان نظام با رای مردم انتخاب می‌شود و این برای دشمنان سخت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در دوران پهلوی ظرف ملامین و تشت پلاستیکی را از اسرائیل وارد کردند اما امروز ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم، افزود: ایران در همه عرصه‌ها حرف برای گرفتن دارد و حرفش در جهان نافذ است کمااینکه حزب‌الله را تقویت می‌کنیم دولت سوریه و مقاومت فلسطین را تقویت می‌کنیم و هر روز فلسطین قوی‌تر می‌شود به معنای دیگر انقلاب مقاومت در برابر ظلم را زنده کرد و اینها دستاورد کمی نیست.

سردار نقدی با اشاره به تبلیغات دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای علیه ملت ایران، بیان داشت: این به خاطر این بوده که ایران حرف برای زدن در دنیا دارد و آنها از این حرف وحشت دارند، ایران الگویی را ارائه کرد که امروز مورد احترام مردم دنیا است و از آن برای ایستادگی در مقابل استکبار الهام می‌گیرند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران الگویی بی‌نظیر از مردم سالاری دینی ارائه کرد که مورد احترام دنیا است و در مقابله با استکبار ایستاد، گفت: ملت ایران زیر بمباران‌های صدام ایستاد، در مقابله فتنه‌ها مقاومت کرد و پشت ولایت را خالی نکردند و امروز ما بالا رفتیم و دشمن سقوط کرد.

نقدی با یادآوری اینکه آمریکا با خفت ۶۰۰ هزار تفنگ، ۲۰۰ هواپیما و بالگرد، ۱۶۲ هزار بی‌سیم، ۸ هزار کامیون نظامی و هزاران نفربر در افغانستان جا گذاشت و مفتضحانه فرار کرد، گفت: جوانان فتح فلسطین را خواهند دید و در بیت‌المقدس نماز خواهند خواند و شعار مرگ بر اسرائیل تا نابودی این رژیم ادامه دارد.

انتهای پیام/