امام جمعه بروجرد؛

جمهوری اسلامی ایران مظلوم و مقتدر است/ضرورت تبیین دستاورد‌های انقلاب

امام جمعه بروجرد گفت:جمهوری اسلامی ایران مظلوم و مقتدر است و باید تلاش کنیم تا دستاورد های انقلاب اسلامی ایران را به خوبی تبیین کنیم.

به گزارش همای سعادت،حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار با جمعی از نیروهای مسلح که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: تجهیزات و فنون نظامی را در سراسر دنیا دارند و یاد می‌گیرند ولی آنچه که نیروهای مسلح ما را در دنیا ممتاز کرده، اعتقاد و اخلاق است.

وی افزود:آمریکا جنایت‌های زیادی انجام می‌دهد و همه‌ی دشمنان در تلاش هستند که همه چیز را وارونه نشان دهد لذا باید تلاش کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را به خوبی تبیین کنیم.

خلاص رزمندگان را ستودنی خواند و تصریح کرد:رزمندگان ما با دست خالی و با تبعیت از امام‌راحل و اخلاصی داشتند در مقابل دشمن ایستادند به موفقیت رسیدند.

امام جمعه بروجرد گفت:در دفاع‌مقدس ما شروع‌کننده جنگ نبودیم زیرا این جنگ بر علیه ما تحمیل شد و ما دفاع کردیم.

حسینی جنگ هشت ساله یک توطئه‌ی جهانی برای ضربه به انقلاب اسلامی خواند و افزود: جوانان ما با شجاعت و رشادت انقلابی و رهنمود های امام راحل ایستادندو دشمن نتوانستحتی یک وجب از خاک ما را تصرف کند.

وی اظهار داشت:امروزه ایران اسلامی درعرصه‌ی موشکی بسیار مقتدر است.

حسینی به جنایت اخیر رژیم‌صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد:این کار اقدامی غیرانسانی است که جوابی محکم به دشمن داده می‌شود و جبهه مقاومت اسلامی هر روز با اقتدار بیشتر از پیش خواهد شد.

امام جمعه بروجرد گفت:تربیت نسل جوان با الگو‌های اصیل انقلابی در زمان جنگ هشت ساله جبهه‌ها را به دانشگاه تبدیل کرده بودند و شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند و آنچه برای تربیت نیروهای جوان مهم است، یادآوری اخلاق این شهدای عزیز است.

انتهای پیام/