جهت تهیه تجهیزات مدرن آتش نشانی، نیازمند کمک دولتی هستیم

به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی همایش تجلیل از بازنشستگان و آتش نشانان برتر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد با حضور فرماندار خرم آباد، سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خرم آباد در محل ایستگاه شماره ۳ این سازمان واقع در محله پشت بازار برگزار گردید.

به گزارش همای سعادت ،محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد در این همایش با اشاره به لزوم به روزآوری تجهیزات سازمان آتش نشانی شهرداری گفت:خوشبختانه سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد در حوزه نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی ندارد ولی در بحث تجهیزات آتش نشانی کمبودهایی داریم که رفع آنها نیازمند کمک استاندار و فرماندار محترم و مدیران ستادی استان به شهرداری می باشد.

وی افزود: در صورت اختصاص کمک های لازم جهت خرید تجهیزات مدرن ، بسیاری از نگرانیهای مدیران و پرسنل آتش نشانی و همچنین همشهریان عزیز رفع خواهد شد.

شریفی مقدم در ادامه با تاکید بر نیاز شهرداری به ساختمان سابق ایستگاه شماره ۱ در خیابان شریعتی گفت: ساختمان شریعتی نماد آتش نشانی شهرداری است که در یکی از مهم ترین مناطق شهر قرار دارد که متاسفانه چند سالی است در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این ساختمان در طرح تفصیلی شهر خرم آباد که در طول این هفته ابلاغ خواهد شد کاربری تاسیسات شهری دارد که با این وصف باید در اختیار شهرداری قرار گیرد.

شهردار خرم آباد ادامه داد : از مسئولین استانی تقاضا داریم کمک کنند تا این مکان که از سال ۱۳۵۳ متعلق به سازمان آتش نشانی بوده است باز هم به این سازمان بازگردد .

وی در پایان با تقدیر از حضور فرماندار و اعضای شورای شهر و سایر مدعوین و حاضرین در همایش خاطرنشان کرد:روز آتش نشان را که به مردان بی ادعایی که علاوه بر اجرای وظایف اختصاصی خود در تمام فعالیتهای خدمات شهری همگام و همراه مجموعه ‌ی شهرداری هستند تبریک عرض کرده و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است علی محمد صالحی نسب ، زهرا نظری و ولی الله رستمی نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر در این همایش حضور داشتند.

در پایان این همایش نیز با اهدای لوح تقدیر از بازنشستگان و آتش نشانان نمونه شهرداری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/