جوابیه شرکت توزیع نیروی برق لرستان در پاسخ به یک خبر

پیرو درج مطلبی با عنوان «درخواست رسیدگی به وضعیت ترانس برق در خرم‌آباد» روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان جوابیه ای منتشر کرد.

به گزارش همای سعادت،در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی با عنوان «درخواست رسیدگی به وضعیت ترانس برق در خرم‌آباد»، بدین‌وسیله به اطلاع عموم مردم شریف می‌رساند:

با توجه به افزایش کم‌سابقه دمای هوا در روزهای اخیر و افزایش میزان مصرف برق، تماس‌ها با سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع نیروی برق لرستان به طرز چشم‌گیری افزایش یافته و این امر موجب شده در برخی موارد، تماس‌ها در صف انتظار قرار گیرند.

با این حال، به محض اطلاع‌رسانی موضوع از طریق روابط عمومی، بلافاصله اکیپ عملیاتی شرکت به محل اعزام و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

سعید دولتشاه مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، در این باره اظهار داشت:با توجه به گرمای شدید هوا و افزایش بار مصرف، از شهروندان تقاضا داریم همکاری لازم را با شرکت برق داشته باشند و در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز مانند استخراج رمز‌ارز (ماینینگ)، مراتب را فوراً به سامانه ۱۲۱ اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم در اسرع وقت انجام گیرد.

وی ادامه داد:شرکت توزیع نیروی برق لرستان همواره در راستای ارائه خدمات بهتر و تأمین برق پایدار تلاش می‌کند و قدردان همراهی و صبوری مردم فهیم استان است.

انتهای پیام/