با انتخاب رئیسی ، قطار انقلاب به مقصد میرسد

رئیس ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی در لرستان، گفت : با انتخاب فردی کارآمد، تحول‌گرا و قوی، قطار انقلاب اسلامی با موفقیت به مقصد میرسد و سبب افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

به گزارش همای سعادت، حجت الله کلانتری رئیس ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی در لرستان، در نشست با خبرنگاران، گفت:هدفمان از تبلیغ، اثبات توانمندی ها و کارآمدی حجت الاسلام رئیسی است.

وی بر جلوگیری از تخریب دیگر رقبا‌ در تبلیغات و همچنین حضور فعال جوانان انقلابی در ستادهای حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد و افزود: رعایت تقوا و انصاف نیز در سرلوحه کار ما است.

کلانتری، اصل اساسی در یک نظام سیاسی را مشارکت مردم عنوان کرد و گفت: مشارکت مردم پشتوانه نظام سیاسی است که همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری است.

رئیس ستاد مرکزی حامیان حجت الاسلام رئیسی در لرستان، به اهمیت سیزدهمین دوره از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات ۱۴۰۰، اولین انتخابات بعد از چهل سالگی انقلاب است که مقام معظم رهبری، راهبردی تحت عنوان‌ بیانیه گام دوم انقلاب را تدوین نموده است.

کلانتری با بیان اینکه شخصیتهای عملگرا، کمتر حرف میزنند و بیشتر عمل میکنند، تاکید کرد:حضور حجت الاسلام رئیسی ، همواره موجب تحول بوده و با ظلم و تبعیض مبارزه کرده است.

رئیس ستاد مرکزی سحر در لرستان، بیان کرد: ستادهای حجت الاسلام رییسی از نظر مالی، متکی به خود اعضای ستاد هستند و فقط برای رضای خدا، کار تبلیغ را انجام می دهیم و وی اعلام کرده که امکانات تبلیغی ستادها در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر هزینه شود.

وی به نقش موثر رسانه ها در آگاهی بخشی مردم در زمان انتخابات اشاره کرد و گفت: نقش رسانه ها از نقش احزاب پررنگ تر و حضورشان همیشگی و شبانه روزی است.

کلانتری اضافه کرد: رسانه ها در نقد فضای سیاسی کشور کمک می‌کنند و عملکرد مسئولین را در راستای اصلاح امور نقد می‌کنند.

انتهای پیام/