خطیب نماز جمعه خرم‌آباد:

حضور در انتخابات حمایت از آرمان‌های انقلاب است

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد گفت:حضور مردم در انتخابات پیش‌رو از مصادیق حمایت از آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر اظهار داشت: هر اقدام و عملی که منجر به تقویت نظام اسلامی و آرمان‌های انقلاب شود، حمایت از آن ضروری و لازم است، همچنین مخالفت با این مهم حرام بوده و جایز نیست.

وی افزود:در گفتمان جمهوری اسلامی طراح اصلی میدان سیاست، مردم هستند و با حضور خود چشم جهانیان را مبهوت و برگ زرینی دیگری را بر تاریخ انقلاب اسلامی می‌افزایند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تکمیل سد‌های در دست احداث ضروری است،گفت: باید اقدامات لازم در خصوص سد بختیاری که در اقلیم جغرافیایی لرستان است به صورت جدی انجام شود، چون یکی از بزرگترین سد‌های منطقه است که مردم از آن بهره‌مند خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اضافه کرد: تکمیل سد‌ها موجب توسعه استان می‌شود و آینده روشنی را برای استان لرستان رقم خواهد زد.

وی در ادامه با اشاره به سفر برخی وزرا به لرستان ادامه داد: مشکلات و مسائل مختلف مردم به مسئولان بازگو می‌شود، همچنین صنایع راکد و نیمه فعال، احداث صنایع جدید و اشتغال جوانان را تا نتیجه نهایی به صورت مستمر پیگیری خواهیم کرد که با همین هدف مصوباتی تصویب شده و با تلاش بی وقفه مسئولان عملیاتی می‌شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به یکم اسفند، روز روحانیت و دفاع مقدس گفت:حدود چهار هزار شهید روحانی در کنار دیگر رزمندگان در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند، وجود شهدای قبل از انقلاب، شهدای محل خدمت به دست منافقان و همچنین دوران دفاع مقدس، نشان دهنده اراده این قشر برای پاسداری از نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی به ویژگی‌های شهید رحیمی پرداخت و یادآور شد:اگر محبوبیت و مقبولیت باشد عموم مردم به استقبال خدمتگزار می‌روند، شهید حجت‌الاسلام والمسلمین سید نورالدین رحیمی از این دست افراد بود که مبارزه با رژیم پهلوی، تبعید را به جان خریدند و همراه انقلاب بودند.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) بیان کرد: آشنایی با زندگی ایشان و صفات بارز این جوان بنی هاشم بر همگان ضروری است، ادب و متانت، وارث خوبی‌های عصمت و طهارت، جوانمردی و مقاومت همراه با ایمان و علم ایشان برای جوانان الگو است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی، همچنین بر برنامه ریزی مسئولان برای رفع نیاز‌های جوانان تاکید کرد و افزود: مسئولان به جوانان اهمیت دهند، چون موتور محرکه جامعه و سرمایه اجتماعی هستند و باید درخواست‌های آنان را تسهیل کرد.

امام جمعه خرم آباد همچنین تأکید کرد:حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن غرورآفرین بود و اقشار مختلف نشان دادند با وجود مشکلات همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

انتهای پیام/