حضور مخابرات منطقه لرستان در جشن مهمانی ۳ کیلومتری عید غدیر

مخابرات منطقه لرستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم،در مهمانی سه کیلومتری روز سه شنبه که به همین مناسبت برگزار می شود، مشارکت دارد.

به گزارش همای سعادت، با همت حوزه مقاومت بسیج کارمندان حضرت امیر (ع) ادارات کل استان و پایگاه مقاومت شهید قندی مخابرات منطقه لرستان در این مراسم مهمانی بزرگ که قرار است از حدود ساعت ۱۶ در مسیر بلوار شورا آغاز شود و تا پاسی از شب ادامه داشته باشد، با برپایی غرفه ای اختصاصی حضور خواهد داشت.

واگذاری سرویس های FTTH , VDSL, ADSL با تخفیفات ویژه و مودم اقساطی و  تلفن ثابت مخابرات منطقه لرستان به همشهریان محترم از جمله خدمات غرفه مخابرات منطقه لرستان در این روز خواهد بود.

حوزه «خدمات مشترکان» اپراتور اول تلفن همراه نیز به منظور پاسخگویی هر چه بهتر و رفع مشکلات احتمالی شرکت کنندگان در این رویداد، در کنار بخش های فرهنگی تدارک دیده شده این غرفه حضور خواهد داشت و پذیرای متقاضیان خواهد بود.

علاقه مندان به حضور و همراهی با برنامه های تدارک دیده شده توسط مخابرات منطقه لرستان،می توانند در بازه زمانی مذکور به بلوار شورا  مراجعه کنند.

گفتنی است ،مخابرات منطقه لرستان با برپایی غرفه اختصاصی در شهرستان های بروجرد و دلفان نیز با ارائه خدمات فوق پذیرای بازدید کنندگان عزیز می باشد.

انتهای پیام/