رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان درلرستان؛

حل مشکلات جامعه با انتخاب کابینه اصلح/ با تمام ظرفیت های موجود از دولت حمایت خواهیم کرد

رئیس ستاد مرکزی دولت چهاردهم درلرستان گفت:دولت می تواند با انتخاب افراد کارآمد و اصلح برای تشکیل کابینه؛گامی موثر در راستای رفع مشکلات جامعه بردارد.

به گزارش همای سعادت، این روزها ستاد مرکزی پزشکیان در لرستان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حنان به صورت فعالانه در نشست ها، دیدارها و همایشات در راستای قدردانی از فعالان ستادی و درجهت وفاق و همبستگی بیشتر بین ستادها در سطح استان مشارکت و حضور جدی دراین عرصه دارد واین نشان از برنامه های مدون،منسجم و سازمان یافته ستاد مرکزی استان است که سعی بر آن است بارویکردی عقلانی،اخلاقی وارزشی رویه وحدت ومودت دربین یاران واقعی ستاد انتخاباتی پزشکیان دراستان ایجاد شود.

براساس همین استراتژی حجت الاسلام والمسلمین حنان،رئیس ستاد دکتر پزشکیان در لرستان بعد از همایش باشکوه و وحدت بخش هفته گذشته این بار در همایش ستاد” سلامت” مسعود پزشکیان درلرستان که درمحل سالن اجلاس بیمارستان شهید رحیمی درخرم آباد برگزارشد؛حضور یافت و از اعضای فعال این ستاد قدردانی وتجلیل کرد.

درحاشیه این نشست حمیدرضا حنان نیز گزارشی از روند وعملکردستادهای انتخابات دراستان ارائه وگفت:همه ما می دانیم نقش وکارکرد ستادها در زمان انتخابات به میزان چشمگیری اهمیت دارد،ازاین حیث که باید درزمانی محدود همه ستادهای شهرستانی و نیروهای شاخص جهت مدیریت انتخاب شود تا کارها به شکلی مدیریت شده صورت گیرد.

وی افزود:ستاد انتخاباتی این دوره ریاست جمهوری پزشکیان دراستان ازاین قاعده مستثنی نبود که درنهایت با وجود همه موانع ومشکلات اما باهمت همکاران ستادی وبا درک سیاسی ودرست مردم شاهد پیروزی مسعود پزشکیان دراین دور از ریاست جمهوری شدیم ولازم می دانم درهمین فضا ومکان از تمام عاملان وفعالین ستادی استان به ویژه ستاد سلامت قدردانی کنم.

رئیس ستاد مرکزی دولت چهاردهم درلرستان گفت:افرادی که درستاد سلامت استان حضور جدی وفعالانه درزمان انتخابات داشتند اشخاصی بودند که از جنس دغدغه مندان ودلسوزان ودرعین حال جزء جامعه فرهیخته وشاخص ما بودند ونقش موثری در تقویت مشارکت داشتند.

حنان دربخشی از سخنان خود به کابینه پیشنهادی دولت اشاره کرد و گفت: بدون شک شخص پزشکیان و اعضای شورای راهبردی ایشان در تلاشند با تمام توان و تدبیر خود اصلح ترین و شایسته ترین افراد را جهت تشکیل کابینه به مجلس معرفی کنند و همه ما مطمئن هستیم پزشکیان وتیم نزدیک به وی افرادی شاخص را معرفی خواهند کرد وما به این باوریم با انتخاب چنین شخصیت‌هایی بخش مهمی ازمشکلات کشور حل خواهد شد.

وی در ادامه به تبیین اندیشه افلاطون ونقش آن در خردورزی درعالم سیاست اشاره کرد وگفت:افلاطون فیلسوف اخلاق وسیاست ازحیث معرفت شناسی وحکمت سیاسی تعبیری دارد که می گوید درعرصه قدرت بایستی خردمندان حکومت کنند این مفهوم به معنای آن است که هر چه سیستم به دانایی وخرد گرایش یابد بی تردید مسیر توسعه و ترقی بهتر تسریع می یابد.

این چهره سیاسی وعلمی درادامه بیان کرد:ستاد مرکزی وسایر ستادها در سطح استان باتمام توان وظرفیت های موجود از دولت چهاردهم حمایت خواهند کرد و در راستای توسعه استان و دغدغه های مردم عمل خواهیم کرد.

انتهای پیام/