مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی لرستان:

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی لرستان،گفت: حماسه 9 دی نماد عزّت،استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام والمسلمین عیسی موسوی با اشاره به آیه ۱۴۶ سوره آل عمران، اظهار داست: تاریخ انبیا همراه با مبارزه است، از زندگى راد مردان تاریخ و مقاومت آنان درس بگیرید که نمونه بارز این مورد حاج قاسم سلیمانی، صیاد شیرازی و… هستند.

وی تصریح کرد: تعداد مجاهدان عالم و عارف در تاریخ بسیار است، گرچه همه‏ مجاهدان عزیزهستند، ولى رزمندگان عارف و عالم حساب دیگرى دارند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به روز بصیرت، عنوان کرد: وقتی بصیرت باشد، انسان میتواند محیط پیرامون خود و محیط‌های دور و نزدیک را بشناسد در غیر این صورت، انسان مجذوب چیزی میشود که واقعاً جاذبه‌ای ندارد.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: بصیرت یعنی تیزبین بودن و راه درست را شناختن. بایستی مراقبت کرد که انسان در شناخت راهِ درست اشتباه نکند؛ شناخت زمان، شناخت نیاز، شناخت اولویّت، شناخت دشمن، شناخت دوست، شناخت وسیله‌اى که در مقابل دشمن باید به کار برد.

وی گفت:حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند، در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت.

انتهای پیام/