حمایت از بخش خصوصی اولویت استانداری لرستان/عملکرد رضایت بخش بیمارستان شفا در بستر ‌کرونا و تحریم ها

استاندار لرستان با بیان اینکه یکی از اولویت های ما حمایت از بخش خصوصی است به عملکرد رضایت بخش بیمارستان شفا در بستر تحریم ها و کرونا اشاره کرد و گفت: این بیمارستان را که متعلق به بخش خصوصی است مورد حمایت قرار می دهیم.

به گزارش همای سعادت آنلاین ؛ فرهاد زیویار استاندار به همراه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از بیمارستان های آیت الله مدنی و شفا خرم آباد بازدید کرد.

زیویار در حاشیه بازدید از بیمارستان خصوصی شفا ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، روح الله فکوری رئیس این بیمارستان، کادر درمان و مدافعان سلامت بخاطر ایثار و از خودگذشتگی در شرایط سخت کاری و مبارزه با ویروس کرونا ، بر ضرورت گسترش خدمات درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان تاکید کرد.

وی افزود: اشتغال بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف یکی از خصوصیات این بیمارستان است.

استاندار با اشاره به اینکه سرمایه گذاری در این بخش یک الگوی منحصر به فرد است، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص کشور در بستر تحریم‌ها امروز بیمارستان شفا خوب درخشیده است.

زیویار خاطرنشان کرد: لرستان در برخی از تخصص ها با مشکل مواجه شده است ولی بیمارستان شفا توانسته بخشی از این کمبودها و کاستی ها را جبران کند.     

وی گفت؛ امروز با معرفی این بیمارستان در سطح کشور، یک کار بزرگ صورت گرفته است و ما تلاش خواهیم کرد، آنچه را که در توان داریم برای کمک به بخش خصوصی بویژه این بیمارستان در اختیار بگیریم.

در ادامه روح الله فکوری رئیس بیمارستان شفا گزارش عملکردی را در بخش‌های مختلف ارایه کرد و گفت: این بیمارستان با ۳۱۶ تخت بزرگترین بیمارستان بخش خصوصی کشور است.

وی با اشاره به این‌که بیمارستان شفا در سال ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت شش هزار و  ۳۳۵  مترمربع به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از هزار و ۲۶۰ نفر در این بیمارستان مشغول به کار هستند.

فکوری افزود: این بیمارستان با ۲۶۰ پزشک متخصص، یکی از بیمارستان‌هایی است که ماندگاری نیروهای متخصص را حفظ کرده است و در حال حاضر با بیش از ۷۰۰ شرکت و فروشنده ارتباط مستقیم دارد و دارای ۹ بخش بستری است.

انتهای پیام/