فرازی از وصیت‌نامه شهید «رضا زینی‌وند»؛

خانه آخرت خیلی زیباتر از دنیاست

شهید «رضا زینی‌وند» در وصیت‌نامه خود نوشته است:اگر چه دنيا زيبا و دوست داشتنی است اما خانه پاداش الهی خيلی از دنيا زيباتر و با ارزشتر است.

به گزارش همای سعادت، شهید رضا زینی‌وند هشتم فروردین ۱۳۴۳، در شهرستان پلدختر به دنیا آمد. پدرش علیرضا، مغازه‌دار بود و مادرش شاه‌قدم نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. جهادگر بود. بیستم بهمن ۱۳۶۱، در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به پهلو، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

وصیت‌نامه شهید:

قال الرسول الله‌(ص): ان افضل عمل المومن الجهاد فی سبیل الله بهترین کارمومن جهاد در راه خداست.سلام بر مهدی(عج)، دوازدهمین اختر فروزان امامت و سلام بر نائب برحقش امام خمینی بت‌شکن و درود بر روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی که به ندای امام خمینی لبیک گفتند و سلام و درود به امت همیشه در صحنه و شهیدپرور ایران.

ای کاش توانایی آن را داشتم تا حقیقت آشکاری را که شاید خیلی به آن اطمینان داریم و برای آنان که هنوز شک دارند و آن‌ها که این حقیقت را دروغ می‌پندارند روشن کنم.

شما ای منافقین کوردل آیا می‌دانید شهدای ما در موقعی که جان به جان آفرین تسلیم می‌کنند سر آن‌ها بر دامان امام زمان(عج) است. پس به خود بیائید. ای کاش توانایی آن را داشتم تا برای شما آخرین حیات عاشقان راه الله را شرح دهم.

آری پدر عزیزم و مادر مهربانم و شما ای خواهران و برادرانم اگر چه دنیا زیبا و دوست داشتنی است و دنیا آدم را به طرف خودش می‌کشد اما خانه پاداش الهی خانه آخرین، خیلی از دنیا زیباتر و خیلی بالاتر و با ارزشتر است.

انسان همیشه به سر دو راهی قرار می‌گیرد و باید یکی از دو راه را انتخاب کند یا ذلت و یا عزت را و یا حسین و یا یزید را و یا تسلیم و یا شهادت در راه خدا. بالاخره انسان در تمام مراحل خود انتخاب گر است پس بکوشید که بهترین راه را انتخاب کنید.

از شما ملت قهرمان می‌خواهم که پشتیبان روحانیت مبارز و متعهد به اسلام باشید که هستید و به قول امام عزیزمان روحانیت است که تاکنون اسلام را زنده نگهداشته است.

مادرجان می‌دانم داغ فرزند برای مادر خیلی‌ مشکل است ولی من از شما انتظار دارم مانند بانوی بزرگوار اسلام یعنی زینب(س) در برابر مشکلات و داغ فرزندت مقاومت نموده و سکوت را تا حد امکان مراعات کرده تا دشمنان اسلام و منافقین بدانند که در هر زمان مادرانی شیرزن چون پیرو زینب هستند و فرزندان خود را با افتخار هدیه اسلام می‌کنند.

در پایان از تمام دوستان و آشنایان به‌خصوص از پدر و مادرم خواهشمندم هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهند. والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

انتهای خبر/