خط قرمز فراجا،حراست و دفاع از امنیت مردم و جامعه است

فرمانده انتظامی لرستان گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداری از امنیت و دفاع از جان و مال و ناموس مردم خط قرمز پلیس است.

به گزارش همای سعادت آنلاین، ظهر امروز جمعی از اصحاب خبری استان به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و مسئول بسیج رسانه با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان ضمن بیان برخی دیدگاه ها و نظرات از اقدامات قانونی فراجا و انتظامی استان تقدیر و حمایت خود را از اقدامات قانونی فراجا اعلام کردند.

در این دیدار سردار “یحیی الهی” اظهار داشت: برخی از برادران اصحاب رسانه از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس هستند و این روزها هوای استان لرستان معطر به حضور ۳ شهید مظلوم مدافع نظم و امنیت در استان لرستان هستیم ، شهیدانی که از فرزندان غیرتمند این استان که در دفاع از مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خویش را تقدیم انقلاب و مردم کردند.

وی افزود: پلیس به عنوان خادم و خدمتگزار مردم،در راستای حفظ و برقراری نظم و آرامش و امنیت در جامعه تلاش می کند و با افرادی که به هر نحو سعی در خدشه دار کردن آرامش و امنیت مردم داشته باشند برخورد می کند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه اصحاب رسانه همیشه همراه و یاور نظام و پلیس هستند افزود: پلیس همواره با چشمانی بیدار و آگاه به نیات و اهداف دشمنان و با روحیه انقلابی و پاسداری از ارزش های دینی و الهی، نقشه شوم دشمنان را خنثی ساخته است.

سردار الهی خاطر نشان کرد: حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از امنیت، دفاع از جان و مال و ناموس مردم خط قرمز پلیس است و برای حفظ آرامش مردم و نظم و امنیت جامعه تلاش می کنیم و در مسیر حفاظت از ارزش های انقلاب اسلامی کوتاهی و یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان لرستان گفت: مردم مومن و غیرتمند استان لرستان صددرصد مخالف بی عفتی و بی حجابی هستند و در فتنه اخیر با دشمنان و معاندان همراه نبودند و به خود اجازه نداند که عفاف را کنار بگذارند به همین منظور الحمدالله مشکلات زیادی در استان و در این فتنه ایجاد نشد.

سردار الهی تصریح کرد: تجمعات غیر قانونی و اقدامات هنجارشکنانه و تخریب اموال مردم در هیچ کجای دنیا برای هیچ حکومت و نظامی قابل پذیرش نیست و به دنبال آن در کشور ما و لرستان نیز پذیرفتنی نیست.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: معاندان با استفاده از ابزار رسانه ای ماهواره ای و فضای مجازی هجمه و تبلیغات دروغ پراکنی زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند و همین امر موجب بزرگ و حساس شدن وظیفه اصحاب رسانه شده است.

سردار الهی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی اصحاب رسانه گفت:خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره یاور پلیس بوده و رابطان بین مردم و مسئولان و جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند.

انتهای پیام/
#پلیس_لرستان