سرپرست اداره راهداری خرم آباد خبر داد؛

خط کشی ۴۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی خرم آباد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد از خط کشی ۴۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی در این شهرستان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش همای سعادت،فصل اله کاییدی به عملکرد شش ماهه اداره راهداری به حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خرم آباد اشاره و اظهار داشت: طی این مدت با همکاری ادارات ستادی ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت محور های اصلی، ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای روستایی، ۲۳ کیلومتر روکش آسفالت به صورت اسلاری سیل و، بهسازی ۱۵ کیلومتر از محورهای روستایی و ۵۰۰ تن لکه گیری انجام شده است.

وی به ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان اشاره کرده افزود: حذف و اصلاح ۳ نقطه حادثه‌خیز، انجام ۵ کیلومتر شانه سازی و ۴۳۰ کیلومتر خط کشی از جمله این اقدامات می باشد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خرم آباد اضافه کرد: نصب ۵۸۰ عدد استوانه ایمنی، نصب ۷۰۰ تابلو و علائم ایمنی هشدار دهنده ، نصب چشم گربه‌ای ۵۰۰ عدد ،آرامسازی با نصب سرعتکاه و در محورهای مواصلاتی به وسیله آسفالت و سرعتکاه پلاستیکی ۴۰ عدد، نصب ۷۰ بشکه ایمنی از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ایمن سازی محورهای شهرستان می باشد.

کاییدی به دیگر اقدامات شاخص در حوزه راهداری اشاره کرد و گفت: تنقیه و لایروبی ۲۵ دستگاه پل ، تعمیر و مرمت ۴ دستگاه پل آسیب دیده، ۱۰۰ مورد اخطار به متجاوز آن حریم راه، ۲۰۰ کیلومترقنو و کانال زنی ، پاکسازی محورهای اصلی و فرعی و روستایی ۵۰۰۰ متر مکعب ، تیغ زنی و تسطیح محورهای روستای ۵۵۰ کیلومتر، ایجاد هره خاکی در محور های مواصلاتی یک کیلومتر، و راه اندازی ۸ دستگاه ماشین آلات از جمله این اقدامات می باشد.

وی عنوان کرد: در حوزه حمل و نقل در این مدت ۱۵۷ مورد گشت کنترل دروازه‌ای در محل پلیس راه انجام شد که طی آن ۲۳۲۰ دستگاه ناوگان کنترل و ۳۹۸ ناوگان متخلف به کمیسیون های مربوطه معرفی شدند.

انتهای پیام/