درخشش دانش آموزان لرستانی در سی و نهمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری کشور

رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها وفضاهای پرورشی آپ استان،گفت:دانش آموزان لرستانی در سی و نهمین “جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا ” و دومین “جشنواره کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور” موفق به کسب ۴۸ مقام ارزشمند شدند.

به گزارش همای سعادت، سی نهمین” جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری فردا “و دومین” جشنواره کانون های فرهنگی تربیتی” با حضور دانش آموزان مقاطع اول و دوم دبیرستان از سراسر کشور، مرداد ماه جاری به صورت مجازی در تهران برگزار شد که در مرحله آموزشگاهی ، حدود ۱۶۰ هزار دانش آموز حضور داشتند.

عنایت صادقی، رئیس اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی آپ استان اظهار داشت: در این مسابقات، لرستان در مجموع با کسب ۴۸ رتبه شامل: ۱۳ رتبه اول ، ۱ رتبه دوم ، ۴ رتبه سوم و ۳۰ رتبه برگزیده، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت.

وی افزود: شینا احمدی دانش آموز پایه هفتم در رشته تکنوازی کمانچه محلی بعنوان پدیده مسابقات این دوره از جشنواره شناخته شد.

پایگاه خبری همای سعادت، این موفقیت بزرگ را که مرهون تلاش حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان و خصوصا اداره فرهنگی و هنری استان است به مدیر کل آموزش و پرورش، معاونت پرورشی و فرهنگی ، دانش آموزان، اولیاء، مربیان و معاونین پرورشی مدارس، کارشناسان فرهنگی وهنری شهرستان و مناطق تبریک می گوید.

انتهای پیام/