در انتخابات ۱۴۰۰ ، رویکرد فسادستیز بر رویکرد اشرافی گری پیروز خواهد شد

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان،گفت:انتخابات ۱۴۰۰ تقابل یک رویکرد فساد ستیز و عدالت خواه با یک جریان فساد خیز و اشرافی است.

به گزارش همای سعادت ،افشین بازگیر، در نشست با خبرنگاران ،اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه یک تصمیم بزرگ و سرنوشت ساز است و قطعاً تک تک رأی افراد می‌تواند تأثیر بسیار مهمی نه تنها برای چهار سال آینده، بلکه برای سال‌های متمادی کشور داشته باشد.

وی افزود: مشارکت و حمایت حداکثری منجر به تشکیل یک دولت انقلابی و جوان می‌شود که ما را از وضعیت امروز نجات خواهد داد.

رئیس ستاد انتخابات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان ،بر ضرورت مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد.

بازگیر ،گفت:شورای ائتلاف تنها برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تشکیل نشده، بلکه تشکیلاتی منسجم و سازمان یافته برای همه فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و… در حوزه نیروهای انقلابی است.

وی ،گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو بال بوده که می‌تواند ما را از این وضعیت به سمت وضعیت مطلوبی برساند.

بازگیر در ادامه با بیان اینکه با توجه به شرایط تحریم‌در کشور ،برای عبور از این وضعیت به ناچار به دنبال یک انتخاب اصلح باشیم،اظهار داشت: این انتخاب باید بتواند با ایجاد یک دولت قوی، کارآمد، عدالت خواه و فساد ستیز ما را از این وضعیت رها کند.

بازگیر با بیان اینکه شورای ائتلاف تشکیلاتی با ساختار منسجم بوده و از یک سال و نیم گذشته در حوزه ساماندهی و اجرای فعالیت‌ها، پیش رو است ،گفت:خیلی از فعالیت‌هایی که در ستادهای انتخاباتی دیگر در حال شکل گیری و ساماندهی است، در شورای ائتلاف در مرحله عملیاتی کردن هستند.

وی،تاکید کرد: با توجه به اهمیت و تأثیر گذاری قشر جوان در انتخابات، کمیته جوانان را در ستاد انتخابات به عنوان یک معاونت در نظر گرفته‌ایم و ساماندهی خیلی خوبی در شهرستان‌های مختلف صورت گرفته است.

بازگیر به ایجاد ظرفیت «سفیران تحول» در راستای آگاهی بخشی و انتخاب اصلح و همچنین معرفی آیت الله رئیسی در استان اشاره کرد و گفت : «سفیران تحول»، افرادی متشکل از روحانیون و… با سطح تحصیلات فوق لیسانس به بالا در بخش‌ها و روستاهای مختلف در بین مردم حضور دارند.

گفتنی است ،شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در یک سال و نیم گذشته از طریق ستاد مرکزی شورای ائتلاف کشور با تعیین یک هیئت مؤسس هفت نفره در استان شکل گرفت در شهرستان‌ها با معرفی هیئت مؤسس ها، فرآیند ثبت نام در سامانه شورای ائتلاف صورت گرفت.