دستورالعمل سوت زنی مالیاتی ابلاغ شد

مدیر کل امور مالیاتی لرستان از ابلاغ دستورالعمل سوت زنی با عنوان «دستورالعمل تشویق گزارش دهندگان فساد و فرار مالیاتی» خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین،هادی ملکشاهی در توضیح این خبر اذعان داشت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های مردمی جهت فسادستیزی و برقراری عدالت اقتصادی و مقابله با فرار مالیاتی از اهداف این طرح است.

وی مقابله با فرار مالیاتی را یک مسئولیت اجتماعی در مقابله با فرار مالیاتی برشمرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که با حضور مردم در طرح سوت زنی نتایج مطلوبی در نهادینه کردن عدالت اقتصادی فراهم آید.

مدیر کل امور مالیاتی با دعوت از عموم مردم برای حضور در این طرح، تاکید کرد: دستور العمل طرح سوت زنی مالیاتی با هدف شناسایی لایه‌های پنهان و بسترهای فساد، برخورد جدی و قانونی نهادهای نظارتی را پیش بینی کرده است.

وی مقابله با فرار مالیاتی را بخشی از فرهنگ‌سازی مالیاتی دانست و گفت:
طرح سوت زنی که به دستور دکتر منظور رییس کل محترم سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شده است تشویق گزارش دهندگان فساد و فرار مالیاتی را به همراه دارد.

ملکشاهی از پاداش وصول مالیات، گزارشات واصله خبر داد و اذعان داشت: عموم مردم می‌توانند با مراجعه به درگاه ملی مالیات به نشانی intamedia.ir در قسمت ویژه «سوت زنی»، گزارش‌های خود را ارسال نمایند و از پاداش ویژه آن که تا یک درصد مبلغ مالیات قطعی وصول شده، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/