دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۰ قبضه انواع سلاح خبر داد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سردار”یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه اعضای یک تیم قصد دارند،مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از استان های مرزی غرب کشور به استان وارد کنند که بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات استان قرار گرفت.

وی افزود: چند اکیپ از ماموران پلیس امنیت عمومی به محل ماموریت اعزام، یکدستگاه خودرو پژو حامل سلاح به همراه ۲ نفر در مبادی ورودی استان و با اقدامات پلیسی شناسایی که پس از صدور دستور ایست توسط ماموران، مبادرت به فرار می نمایند که در نهایت و با رعایت قانون بکار گیری سلاح خودرو متوقف و اعضای باند شامل یک مرد و یک زن دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: از اعضای این باند تعداد ۲۰ قبضه انواع سلاح شکاری به همراه ۲ تیغه خشاب سلاح کالیبر ۱۶، یکدستگاه بی سیم دستی غیر مجاز و تعداد ۲ پلاک جعلی خودرو نیز از متهمان کشف شد.

سردار الهی با اشاره به نقش دشمنان انقلاب اسلامی در ناامن کردن کشور گفت: به حول و قوه الهی، پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه عرض اندام به مخلان امنیت و آسایش مردم را نخواهد داد و قاطعانه با آنان برخود خواهد کرد.

انتهای پیام/