دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۴ فقره سرقت در خرم آباد

جانشین انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری سارق حرفه ای و کشف ۳۴ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو خبر داد.

به گزارش همای سعادت از خرم آباد، سرهنگ “عسگر عیسایی” در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات و محتویات خودرو در سطح شهر خرم آباد ، پس از تشکیل یک تیم تخصصی به منظور رصد دقیق و شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی مراتب بصورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی ،افزود : پس از چند شبانه روز کار اطلاعاتی ، ماموران کلانتری ۱۵ ولیعصر (عج) موفق به شناسایی سارق و محل اختفاء وی شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در محل اختفاء خود به همراه تعدادی وسایل مسروقه و یک قبضه سلاح کمری دستگیرکردند.

 

سرهنگ عیسایی عنوان کرد: طی استعلام بعمل آمده فرد سارق دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضایی و همچنین دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بوده که در بازجویی های فنی سارق به ۳۴ فقره انواع سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف ، کلیه مالباختگان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

جانشین انتظامی شهرستان خرم آباد در ادامه ضمن هشدار به کلیه افراد خاطی و مجرم با تعاملات خوبی که بین پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد برخوردی قاطع و سخت با مجرمان خواهیم داشت.