دعوت خانواده‌های شهدا برای حضور گسترده در انتخابات

جمعی از خانواده‌های شهدا برای حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کردند و گفتند: انتخابات پرشور امتداد راه شهداست.

به گزارش همای سعادت به نقل از سفیر افلاک- نتخابات گسترده در کشور مظهر اقتدار و سربلندی ملت ایران است، ملتی که از ابتدای انقلاب تاکنون همیشه برای استمرار انقلاب در صحنه حضور داشته و به همه دنیا نشان دادند که با حضور در انتخابات در واقع راه شهدا را ادامه می دهند.

برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران، هزاران نفر از فرزندان این سرزمین جان خود را تقدیم کردند تا امنیت و اقتدار کشور حفظ شود و امروز ما وظیفه داریم برای ادامه مسیر شهدا و تجدید بیعت با آرمان شهدا و امامین انقلاب، در انتخابات مشارکت پرشوری داشته باشیم.

انتخابات در ایران بسیار حائز اهمیت است تا جایی که دشمنان برای اینکه حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود دست به هر توطئه و نیرنگی می‌زنند و سعی می‌کنند تا با القاء یاس و ناامیدی حضور در انتخابات را کمرنگ کنند اما ملت ایران طی این سال‌ها در هر انتخابات، حماسه‌ای را رقم زده‌اند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

بعد از شهادت شهید رئیسی ملت ایران داغدار رئیس‌جمهوری شد که مجاهدانه و خالصانه برای رفع مشکلات مردم تلاش می‌کرد و حالا بعد از ۴۰ روز که از شهادت شهیدجمهور گذشته، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود تا مردم امروز با حضور در پای صندوق‌های رای بتوانند رئیس.جمهوری که هم تراز با شهید رئیسی باشد را انتخاب کنند.

رسالت امروز ما حضور در انتخابات است

فاطمه شمسه همسر شهید مدافع حرم، شهید ماشاءالله شمسه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک» اظهارداشت: همه شهدا برای امنیت و حفظ ارزش‌ها جان خود را تقدیم کردند لذا امروز همه ما وظیفه داریم تا با حضور در انتخابات نشان دهیم که راه شهدا ادامه دارد.

وی افزود: هرچه انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شود، اقتدار ایران بیشتر می‌شود و همه باید تلاش کنیم تا فرد اصلح که دارای ویژگی‌هایی مانند شهید رئیسی است را انتخاب کنیم تا راه شهدای خدمت ادامه داشته باشد.

همسر شهید شمسه بیان کرد: همانگونه که ملت ایران در مراسم تشییع شهید رئیسی نشان دادند که قدردان تلاش‌های بی‌وقفه شهدای خدمت هستند، امروز هم با حضور در پای صندوق‌های رای ثابت می‌کنند که در مسیر انقلاب و نظام قدم برمی‌دارند.

وی بیان کرد: ما خانواده‌های شهدا از همه ملت ایران و مردم استان لرستان دعوت می‌کنیم تا مانند همیشه در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند و همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند و یوم‌الله دیگری را رقم خواهند زد.

همسر شهید شمسه خاطر نشان کرد: حضور در انتخابات، رای به نظام است و امروز همه با هم با حضور در انتخابات به همه دنیا نشان می‌دهیم که در همه صحنه‌های انقلاب حضور داریم.

حضور پرشور در انتخابات، امتداد خون شهداست

کبری حافظی همسر شهید سید نورخدا موسوی اظهارداشت: ملت ایران در همیشه تاریخ انقلاب اسلامی ایران در صحنه حضور داشته و مردم ما پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ماندند و هر زمانی که لازم بوده ملت ایران حضور خود را نشان دهند، در صحنه حاضر شده‌اند.

وی افزود: خواست خدا این بود که شهید رئیسی به شهادت برسد و ما وارد برگزاری یک انتخابات شدیم البته با درایت مقام معظم رهبری همه برنامه‌ها و اقدامات با آرامش طی شد و امروز ملت ایران در انتخابات شرکت می‌کنند و رئیس‌جمهور را انتخاب خواهند کرد.

همسر شهید موسوی بیان کرد: طی چند روز گذشته نظرات و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی را شنیدیم و ملت ایران آماده هستند که در انتخابات شرکت کنند و رئیس‌جمهور اصلح را انتخاب کنند که حضور پرشور در انتخابات، امتداد خون شهداست و هر رای مردم که به صندوق انداخته می‌شود در سرنوشت کشور بسیار اثرگذار است.

حافظی عنوان کرد: امروز همه باید احساس مسئولیت کنیم و بار دیگر در این دوره از انتخابات حضور گسترده‌ای داشته باشیم از همین رو ما به عنوان یکی از خانواده‌های شهدای لرستان از همه برادران و خواهران، رای اولی‌ها، خانواده‌های شهدا، جوانان و همه اقشار مختلف دعوت می‌کنیم که در انتخابات ریاست‌جمهوری حضوری حماسه‌آفرین داشته باشند.

حضور در انتخابات به اقتدار کشور می‌انجامد

خواهر شهید محمد بروجردی (مسیح کردستان) اظهارداشت: انتخابات ریاست‌جمهوری یک انتخابات سرنوشت ساز است لذا امروز باید همه ملت ایران با اتحاد و همدلی در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی افزود: خون شهدای زیادی برای پیروزی و استمرار انقلاب تقدیم شده و امروز ما باید خودمان در سرنوشت کشور سهیم باشیم، در واقع شهدا به رسالت خود عمل کردند و امروز ما با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح می‌توانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

خواهر شهید بروجردی بیان کرد: همه ما با حضور پرشور در انتخابات نشان می‌دهیم که پشت سر رهبری حرکت می‌کنیم و انقلاب و نظام را دوست داریم.

وی عنوان کرد: شهید رئیسی اقدامات قابل توجهی را در کشور انجام داد و برای اینکه مسیر خدمت شهید رئیسی ادامه داشته باشد، امروز ما باید در صحنه حاضر شویم و فردی مانند شهید رئیسی را انتخاب کنیم تا طرح‌هایی که آغاز شده را، ادامه دهد.

خواهر شهید محمد بروجردی گفت: ما به عنوان خانواده شهید محمد بروجردی از همه مردم دعوت می‌کنیم تا با حضور در انتخابات بار دیگر اقتدار خود را به همه دنیا نشان دهند.

حضور در انتخاب، تودهنی به دشمنان است

حجت الاسلام و المسلمین هبت‌الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید لرستان اظهارداشت:در قرآن بیان شده که هر کار خیری که در جهت رشد جامعه باشد، عمل صالح است لذا حضور در انتخابات چون با هدف تثبیت نظام و اجرای احکام اسلامی است، یک عمل صالح محسوب می‌شود.

وی افزود: ملت ایران، خانواده‌های شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بار دیگر در پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و یک ایثارگری دیگر را نشان می‌دهند و با این اقدام یک تودهنی محکم به دشمن خواهند زد.

مدیرکل بنیاد شهید لرستان خاطر نشان کرد: مردم متدین و انقلابی و شهیدپرور لرستان همیشه و در همه صحنه‌های انقلاب حضور چشمگیری داشتند و این بار هم حضور خود را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/