دولت آقای رئیسی دولتی گره گشا خواهد بود

معاون امور استان‌های ستاد جنبش مردمی سید ابراهیم رئیسی، گفت :این نوید را می‌دهیم که در ماه‌های ابتدایی دولت انقلابی اتفاقات مبارک و متفاوت‌تری از شرایط امروز حاکم بر کشور خواهد افتاد.

به گزارش همای سعادت، سید مصطفی هاشمی، معاون امور استانهای ستاد جنبش مردمی حامیان آیت الله رئیسی ،اظهار داشت :آیت الله رئیسی با هدف مبارزه با رانت و کوتاه کردن دست ناپاکان پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

وی با انتقاد از اینکه ۸۰ درصد صنایع تولیدی کشور غیرفعال هستند و بویژه در استان لرستان صنایعی وجود ندارد و اگر هم وجود دارد، با سوءمدیریت‌ها تعطیل شده اند گفت: مردم امید دارند که این شرایط تغییر کند.

هاشمی، افزود: رسانه ها در این برهه از زمان، باید تلاش کنند که با روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه، مردم انتخابی درست داشته باشند.

آیت الله رئیسی با برنامه‌ترین کاندیداهای ریاست جمهوری است

وی با انتقاد از اینکه دولتهای گذشته نتوانستند خواسته ها و مطالبات مردم را برآورده کنند، تاکید کرد: با روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی وضعیت نابسامان بیکاری و مشکلات اجتماعی حل خواهد شد،وی یکی از با برنامه‌ترین کاندیداهای ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: تا قبل از ورود آیت الله رئیسی، کسی از درآمدهای آستان قدس رضوی اطلاع نداشت اما پرداخت مالیات از سوی آستان قدس از زمانی که وی مسئولیت آستان را برعهده گرفت، شروع شد و در بخش‌های زیربنایی کشور هزینه شده است.

استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان در دولت رئیسی

معاون امور استانهای ستاد جنبش مردمی حامیان آیت‌الله رئیسی ،تاکید کرد: دولت وی دولت جوان خواهد بود و ۷۰ درصد در دولت از ظرفیت جوانان در عمل استفاده خواهد کرد این در حالی است که دولت‌های قبلی شاهد بودیم که شعار استفاده جوانان داده می‌شد اما متاسفانه فقط از ظرفیت جوانان برای رسیدن به اهداف و منافع خود استفاده می کردند.

هاشمی اظهار داشت: آیت الله رئیسی به طور قوی وارد عرصه رقابت انتخاباتی شده و قرار نیست به نفع شخص دیگری کنار برود، وی همچنین در طی هفته های گذشته تاکید کرده که حاضر نیست کسی برایش هزینه کند.

وی ،افزود: متاسفانه اشکال عمده ای که در کشور در زمان انتخابات وجود دارد که ستاد ها و احزاب زیادی تشکیل می شوند و بعد از انتخابات همه جمع می شوند در حالی که مهمترین اولویت در انتخابات، افزایش سطح مشارکت برای بقای نظام و امنیت کشور است.

هاشمی، بیان کرد: آیت الله رئیسی ستاد ندارد و اکثر ستادها، مردمی وخودجوش هستند که باید قانونمند باشند و در یک جهت حرکت کنند و قرار نیست هر کسی که رییس ستاد می شود استاندار شود.

معاون امور استانهای ستاد جنبش مردمی حامیان آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد منابع کشور در تهران است، افزود: این در حالی است که هیچ وقت تمرکز زدایی نشده است و تمام اختیارات و امکانات در تهران است و افرادی نمی گذارند بخشی از امکانات به سمت استان ها برود چراکه منافع آنها به خطر می افتد.

انتهای پیام/