دیدار استاندار لرستان با خانواده جانباز «اسکندر بیرانوند»

استاندار لرستان به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس با حضور در منزل «امیر اسکندر بیرانوند»، جانباز هشت سال دفاع مقدس با این جانباز و خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، شامگاه یکشنبه، سوم مهر، با حضور در منزل«امیر اسکندر بیرانوند» جانباز هشت سال دفاع مقدس با این جانباز و خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار لرستان در این دیدار با اشاره به اینکه جانبازان و ایثارگران شناسنامه ی پایمردی و مقاومت سرزمین اسلامی ما هستند، اظهار کرد: تکریم جانبازان و ایثارگران در واقع تکریم از مجاهدت و مقاومت و ایثارگری‌های مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به رشادت‌های «امیر اسکندر بیرانوند»، بیان کرد: این جانباز سرافراز سندی محکم و زنده از رشادت فرزندان لرستان در دفاع از کیان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است.

زیویار با اشاره به اینکه ما خدمتگزاران مردم در هر جایگاه اجرایی و با هر مسئولیتی که داریم باید قدردان این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها باشیم، اضافه کرد: ما در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان ضمن تقویت روحیه خدمتگزاری به مردم در مدرسه ایثار و شهادت راه پاسداری از ارزش‌ها و جهاد فی سبیل‌الله را مشق می‌کنیم.

انتهای پیام/