طی مراسمی؛

رئیس جدید دادگستری چگنی معرفی شد

در مراسمی،«رضا سیاه منصور» به عنوان رئیس جدید دادگستری چگنی معرفی شد.

به گزارش همای سعادت از چگنی،جلسه تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان چگنی با حضور صالحی، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری، بوالحسنی معاون فرهنگی دادگستری، امام جمعه شهرستان چگنی،فرماند هان انتظامی و نظامی و روسای ادارات برگزار شد.

اردشیر حسینی، رئیس اسبق دادگستری چگنی در این جلسه با اشاره به اهمیت امر قضا و قضاوت،گفت:فلسفه کاری و وجودی قوه قضاییه اجرای عدالت و گرفتن حق محرومین می باشد

وی به بخشی از عملکرد دادگستری چگنی در این سه سال اشاره و تصریح کرد:ضمن حفظ استقلال دستگاه قضایی با تمام دستگاه های اجرایی شهرستان تعامل و همکاری صمیمانه داشته ایم.

حسینی ادامه داد:با توجه به سند تحول قضایی استان کلیه پرونده ها به صورت متمرکز ثبت می شوند و هیچگونه پرونده بدون ثبت در دادگستری شهرستان چگنی نداریم.

رئیس اسبق دادگستری چگنی اظهار داشت:مجموعه قضایی چگنی با همکاری دادستان و دیگر همکاران قضایی نسبت به جرائم خشن حساس بوده و با آنها برخورد قاطعانه صورت گرفته است.

حسینی که در میان مردم چگنی به اخلاق مداری و خوش رویی شهرت دارد اضافه کرد:در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندان روزهای دوشنبه هر هفته با مردم دیدار چهره به چهره و ملاقات عمومی داشتیم تا مشکلات آنها بررسی و در چارچوب قانون مرتفع شوند.

رئیس اسبق دادگستری چگنی در آخر ضمن خداحافظی، مردم چگنی را مردمی متواضع، قانون مدار و با فرهنگی غنی معرفی کرد و خدمت به آنها را مایه افتخار خود دانست.

در پایان این مراسم،با اهدای لوح سپاس رئیس کل دادگستری لرستان از زحمات “اردشیر حسینی” قدرانی و”رضا سیاه منصور” به عنوان جدید رئیس جدید دادگستری چگنی معرفی شد.

انتهای پیام/