راه اندازی استودیو سلامت در لرستان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان برای راه اندازی استودیو سلامت اعلام آمادگی کرد.

به گزارش همای سعادت آنلاین، دکتر بهرام دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دیدار مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز استان گفت: رسانه ی ملی مطمئن ترین کانال برای انتقال پیام های بهداشتی،درمانی و ارتقاء سطح سلامت در جامعه است

وی به نقش تاثیرگذار رسانه ملی و استانی در پوشش خدمات حوزه سلامت در شرایط سخت کرونایی اشاره کرد و افزود :برای عبور از پیک هفتم کرونایی نیازمند حمایت جدی صدا و سیمای مرکز لرستان هستیم.

دلفان با اشاره به خسارت های جبران ناپذیر حوادث جاده ای از برنامه سازان صداوسیما در حوزه های مختلف خواست پوشش روزانه اخبار حوادث و سوانح جاده ای برای ارتقای سطح آگاهی مردم و کاهش تلفات جاده ی را در اولویت قرار دهند.

وی گفت:پوشش خدمات اردوهای جهادی حوزه سلامت در مناطق محروم و کم برخوردار در بیان دستاوردهای نظام اسلامی بسیار مهم است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز لرستان در ادامه پوشش شبانه روزی خدمات دست اندرکاران حوزه سلامت در مبارزه با ویروس کرونا در رسانه ی ملی و استانی را نماد کارآمدی نظام در خدمت به مردم دانست وگفت:صداوسیمای مرکز استان برای راه اندازی استودیوی سلامت در دانشگاه علوم پزشکی لرستان آمادگی دارد.

علیرضا شیروی با اعلام اینکه هم اکنون ۳۰۰ ایستگاه کار انتقال پیام به ۱۰۰ درصدی جمعیت استان از ۲۰ شبکه رادیویی و ۲۰ شبکه تلویزیونی را به خوبی انجام میدهند، افزود: یکی از سیاست های رسانه ی ملی در دوره جدید بهره گیری از ظرفیت های مختلف استانی برای پخش در شبکه های ملی است.

انتهای پیام/