توسط نماینده بروجرد انجام شد؛

رفع مشکلات مالی «نساجی بروجرد» در ستاد تسهیل و رفع موانع کشور

یکی از مهم‌ترین، برجسته‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات استان لرستان، مشکل خانمان سوز بیکاری و مهاجرت قشر عظیم بیکار این استان به دیگر شهرهای صنعتی کشور است.

یادداشت- کارخانجات تعطیل شده ای مانند پارسیلون، یخچال سازی و چرم و پوست خرم آباد و کارخانجات نیمه تعطیل سامان کاشی و نساجی بروجرد و شماری از کارخانجات ورشکسته و تعطیل استان لرستان منشأ و موید این ادعا است.

خیلی از استانداران، مدیران، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، حتی رئیس دولت سیزدهم، مرحوم شهید رئیسی نیز در زمان تصدی ریاست قوه قضائیه و در دوران تبلیغات ریاست جمهوری قول دادند که موانع تولید شرکت پارسیلون را بردارند، ولی شعاری بیش نبود و پارسیلون همچنان جای چرای دام و طیور دامداران محلی است.

مردم بروجرد باید قدردان زحمات دکتر مقصودی باشند و به خود ببالند که چنین نماینده ای جسور، با انگیزه، پرانرژی و قدرتمند دارند که با اراده ای قوی و پشتکاری فوق العاده جهت رفع موانع تولید کارخانجات نیمه تعطیل و ورشکسته این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند و تمام قد در خدمت مردم، علی الخصوص قشر بیکار و تحصیلکرده حوزه انتخابیه اش می باشد.

بنا به شواهد، قرائن و اسناد و مدارک موجود، سرکارخانم دکتر مقصودی پس از رفع موانع و مشکلات کارخانجات سامان کاشی و خودروسازی فردا موتورز، در چند روز اخیر با پیگیری های مجدانه، موانع سر راه شرکت نساجی را در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برداشته و به تصویب و امضا اعضای ستاد و مدعوین حاضر در جلسه رساندند، که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

نگارنده به عنوان یک رسانه نگار مطالبه گر، نماینده افکار عمومی و کسی که از دور نظاره گر تلاشها و زحمات شبانه روزی این نماینده تمام عیار می باشد، بر خود لازم می داند از این وکیل الرعایای زحمت کش و بی ادعا، خالصانه تشکر نموده و از سایر نمایندگان استان بویژه نمایندگان مرکز استان که مردم استان به خصوص مردم خرم آباد انتظار بیشتری از آنان دارند، همانند این نماینده جسور و پرتلاش در صدد رفع موانع تولید کارخانجات تعطیل، نیمه تعطیل و ورشکسته استان برآیند و مشکل بیکاری جوانان این مرز و بوم که پاشنه آشیل استان محروم لرستان است، همانطور که در شعارهای تبلیغاتی خود قول آن را به مردم و جوانان داده بودند را، حل کنند.

کیوان رباطی

انتهای پیام/