رفع مشکل تردد خودروهای حامل مواد اولیه کارخانه الکل سازی فجر خرم آباد

در جلسه اضطراری کمیته مدیریت بحران شرکت شهرکهای صنعتی لرستان؛مشکل تردد خودروهای حامل مواد اولیه کارخانه الکل سازی فجر خرم آباد مرتفع شد.

به گزارش همای سعادت از خرم‌آباد، در جلسه کمیته مدیریت بحران این شرکت که به ریاست بختیار رازانی برگزار شد، مشکل تردد خودروهای تامین کننده مواد خام تولید الکل و خودروی کارکنان کارخانه الکل سازی فجر خرم آباد پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در جلسه اضطراری شرکت شهرکهای صنعتی لرستان بررسی و مرتفع شد.

 

در ابتدای این جلسه، مدیر شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد و مدیر واحد بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی «HSEE» شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در جهت مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان ارائه کردند.

 

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، در سخنانی، گفت: پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی دولت، در ستاد استانی مقابله با کرونا لرستان مقرر شد تا از ورود خودروهای پلاک غیربومی به استان جلوگیری شود که این امر مشکلاتی در تردد خودروهای تامین مواد خام تولید الکل و خودروی کارکنان کارخانه الکل سازی فجر شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد بوجود آورده است.

 

بختیار رازانی، تصریح کرد: یکی از نکاتی که روز گذشته و در جریان گفتگوی دکتر روحانی و استاندار لرستان مورد تاکید رئیس جمهور محترم قرار داشت، تقویت واحدهای تولید مواد ضدعفونی کننده مانند ژل و الکل بود چراکه درمقابله با ویروس کرونا، مواد ضدعفونی کننده به نیاز اولیه مردم تبدیل شده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مواد خام تولید الکل کارخانه الکل سازی فجر شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد از استان خوزستان تامین می‌شود، لازم است تا چالش تردد خودروهای حمل مواد اولیه این کارخانه در مکاتبه با معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و اداره کل امنیتی این معاونت مرتفع گردد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان، افزود: اهلیت سرمایه گذار کارخانه الکل سازی فجر خرم آباد و برخی کارشناسان این مجموعه تولیدی، متعلق به استان خوزستان است، لکن در گزارش مدیر شهرک صنعتی شماره ۲ خرم آباد آمده است که عوامل محترم پلیس راه لرستان از تردد خودروی این عزیزان با پلاک غیربومی جلوگیری می‌کنند که لازم است این مهم نیز در دستور کار قرار گرفته و در تعامل با پلس راه و راهور استان مرتفع شود تا شاهد بروز مشکل در روند تولید الکل مورد نیاز عموم مردم استان نباشیم.

 

این در حالی است که دقایقی پس از برگزاری جلسه اضطراری کمیته مدیریت بحران شرکت شهرکهای صنعتی لرستان و در ادامه پیگیری‌های صورت گرفته، مشکل تردد خودروهای حامل مواد اولیه کارخانه الکل سازی فجر خرم آباد و خودروی کارکنان غیر بومی این مجموعه مرتفع شد.

 

گفتنی است، با تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس، فعالیت تمامی شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی لرستان، تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹، تعطیل است.

انتهای پیام/