رفع کمبودهای ورزش در گرو چشم‌انداز دقیق آمایش سرزمین

قیاسیان، گفت: اگر بخواهیم کمبودهای حوزه ورزش در استان کمتربرخوردار لرستان را رفع کنیم بایستی ابتدا، یک طرح و چشم‌انداز دقیق آمایش سرزمین در اختیار داشته باشیم.

به گزارش همای سعادت آنلاین، سیدآرش قیاسیان مدیر کل ورزش و جوانان لرستان، در نشست عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه لرستان، اظهار کرد: لرستان به‌راحتی ظرفیت گسترش ورزش همگانی را دارد که در این راستا باید از توانمندی‌های ورزش دانشگاهی، ورزش کارکنان، بسیج ورزشکاران و … استفاده کرد تا یک هم‌افزایی بزرگ در راستای نهادینه کردن ورزش همگانی، شکل بگیرد.

وی بیان کرد: در بخش ورزش بانوان هم نیازمند اقدامات بیشتر فرهنگی هستیم و در این حوزه هم باید از یاری‌رسانی دانشگاه برای گسترش ورزش بانوان، استفاده کرد؛ زیرا هرچقدر بانوان از نظر فیزیکی سالم‌تر باشند خود به خود، سلامت خانواده و کودکان هم ارتقاء پیدا می‌کند.

قیاسیان ادامه داد: ما نیازمند گسترش همکاری با دانشگاه لرستان هستیم تا بتوانیم در ابعاد مختلف از جمله موضوعات مرتبط با آگاه‌سازی، توانمندسازی و برگزاری سمینارها و همایش‌های علمی و اثرگذار، اقدامات مشترک تأثیرگذار انجام بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: تلاش می‌کنیم یکی از انتخابات‌های هیئت‌های ورزشی استان را در داخل محیط دانشگاه برگزار کنیم تا از نظر اطلاع‌رسانی و از نزدیک، دانشجویان با فضای کاری هیئت‌های ورزشی آشنا شوند.

انتهای پیام/