مدیر تعاون روستایی لرستان:

روستا رکن اصلی حفظ توازن اقتصادی و پشتوانه استقلال کشور است

مدیر تعاون روستایی لرستان گفت:جامعه روستایی رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می‌شوند.

به گزارش همای سعادت،غلامعلی فتحی، مدیر تعاون روستایی لرستان
در پیامی ۱۵مهر ماه، روز ملی روستا را به تمامی روستائیان زحمتکش تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛                                                                        
جامعهٔ روستایی و عشایری، آغازگر تمدن بشری و مظهر صداقت، صفا و صمیمیت است که ایمان و تدین، آرامش و نوع دوستی و داشتن مناظر بکر و زیبا از صفات بارز این جوامع می‌باشد و امروزه بعنوان رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می‌شوند.

امروز در جای جای مناطق روستایی کشور، صدای عمران و آبادانی با همکاری مجموعه دولت، روستائیان عزیز، شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی، شوراها و دهیاری ها به گوش می رسد.

در نظام اسلامی ما توجه ویژه به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایداردر روستاها از جمله اولویت های اساسی است که در این مسیر با تاکید بر ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب و کار در روستاها، علاوه بر افزایش درآمد روستائیان، انگیزه برای ماندگاری مردم درمحیط های روستایی نیز ایجاد خواهد شد.

اینجانب روز ملی روستا را به همه روستائیان شریف و همیشه در صحنه، اعضاء و ارکان شرکت های تعاون روستایی و همکاران پرتلاشمان در سطح روستاهای استان تبریک عرض نموده و این روز را گرامی میدارم، امیدوارم ، بتوانیم با مشارکت روستانشینان عزیز، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای استان باشیم.

انتهای پیام/