رونمایی از کتاب «فریاد داوود» در خرم آباد

مراسم رونمایی از کتاب «فریاد داوود» همزمان با افتتاحیه مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان ایران با حضور ۶ کشور برگزار شد.

به گزارش همای سعادت، مراسم رونمایی از کتاب «فریاد داوود» همزمان با افتتاحیه مسابقات بین المللی کشتی آزاد جوانان ایران با حضور ۶ کشور ، گرامی داشت شهیدان علی پناه در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، سالن مسابقات خلبان شهید غلام رضا چاغروند باحضور استاندار و معاون اقتصادی ،مدیر کل تربیت بدنی لرستان، پهلوان غلام رضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی جوانان ایران،ابراهیم مهربان قهرمان ارزنده کشتی جهان و آسیا، «ایرج طولابی» نویسنده کتاب و خانواده معزز شهیدان علی پناه برگزار شد.

ایرج طولابی، نویسنده کتاب «فریاد داوود» اظهار داشت: این اثر یک کار پژوهشی همراه با سندهای نگارش شده و به شکل میدانی انجام و در بخش یادنگاشت ها نتیجه گفت و شنودها آورده شده است.

مدیر مسئول انتشارات کلدر در ادامه افزود:این پژوهش در دو حوزه کاربردی لرستان پژوهی و ۸ سال جنگ تحمیلی کنکاش و نگارش شده، که در این اثر از سخن های بدون سند دوری جسته که گواه آن در سخن های شیرمردان دوران ۸ سال جنگ به درستی بیان شده است.

وی یادآور شد در این کتاب سرگذشت یک دلاور لرستانی از روز نخست عزام به جبهه های نبرد تا روز شهادت پژوهش و به نگارش در آمده است.
این کتاب علاوه بر کار پژوهشی یک کتاب مدیریتی کاربردی نیز به حساب می آید.

بنا به این گزارش، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جوانان جام شهیدان علی پناه در روز‌های ۲۵ و ۲۶ بهمن به میزبانی لرستان با حضور کشتی گیران ۶ کشور از تیم هایی ازسوریه، عراق، مجارستان، قرقیزستان ، ازبکستان و ایران برگزار شد.

انتهای پیام/