امام جمعه بروجرد:

رژیم کودک کش اسرائیل در آستانه سقوط است

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه جواب محکمی به جنایات رژیم صهیونیستی داده می‌شود،گفت: هر چه زمان می گذرد این رژیم کودک کش جعلی در دنیا منفورتر شده و در آستانه سقوط است.

به گزارش همای سعادت به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد، اظهار کرد: نابودی اسرائیل و آمریکا نزدیک است و به زودی حذف شدن آنها را جشن خواهیم گرفت و انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج) می شود.

وی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی افزود:رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط است و دشمنان به پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی واقف هستند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بیان کرد: آنها فکر می کنند جمهوری اسلامی با این ترورها تضعیف شده در صورتی که اینگونه نیست و درخت انقلاب تنومند با خون آبیاری می شود زیرا ملت ما عاشق شهادت هستند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد:مردم از اقتدار جمهوری اسلامی غافل نمی شوند و همیشه با حضور پرشور خود را در این راهپیمایی ها نشان می دهند که با وجود تمام مشکلات پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم بروجرد در راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه داد: تاکنون سابقه نداشته که چنین حجمی از جمعیت در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند که این نشان دهنده احساس مسوولیت مردم نسبت به شهدا و مردم مظلوم غزه است.

امام جمعه بروجرد یادآور شد:چنین احساس مسوولیتی و چنین حضوری از سوی مردم مقدمه سرنگونی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/