زنگ ورزش در مدارس جدی‌تر گرفته شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: توقع داریم زنگ ورزش در مدارس جدی‌تر گرفته شود. به گزارش همای سعادت از خرم آباد ،ناهید پرویزپور ۲۹ اردیبهشت در جلسه تجلیل از قهرمانان مطرح کشور که در طرح قهرمان خانه(ارسال فیلم حرکات ورزشی دانش‌آموزان و فرهنگیان) شرکت کرده بودند، اظهار کرد: این طرح اقدام خوبی از طرف […]

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: توقع داریم زنگ ورزش در مدارس جدی‌تر گرفته شود.

به گزارش همای سعادت از خرم آباد ،ناهید پرویزپور ۲۹ اردیبهشت در جلسه تجلیل از قهرمانان مطرح کشور که در طرح قهرمان خانه(ارسال فیلم حرکات ورزشی دانش‌آموزان و فرهنگیان) شرکت کرده بودند، اظهار کرد: این طرح اقدام خوبی از طرف اداره‌کل آموزش‌وپرورش لرستان بود که با کمک قهرمانان مطرح کشورمان از اکثر مناطق کشور اثر ارسال شده بود.

وی با بیان اینکه در گذشته نه‌چندان دور تعداد ورزشکاران خانم نسبت به آقا خیلی کمتر بود، افزود: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خیلی تغییر کرده و تعداد بانوان ورزشکار خیلی بیشتر شده و لرستان نیز چندین قهرمان شاخص دارد.

پرویزپور با اشاره به نشاط اجتماعی و تحرکات بدنی که یکی از سیاست‌های آموزش‌وپرورش است، تأکید کرد: این موضوع باید به‌طور جدی مورد توجه قرار بگیرد و با توجه به شرایط زندگی امروزه نباید از آن غافل شویم.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان تصریح کرد: امروزه با توجه به استقبال از فست‌فود بحث چاقی را داریم که زمینه‌ساز بسیاری از بیماری‌ها در بزرگسالی‌ است و ضروری است که ورزش در مدارس را جدی‌تر بگیریم.

وی با اشاره به اینکه تحرکات در بین دختران کمتر است، اضافه کرد: توقع داریم زنگ ورزش در مدارس جدی‌تر گرفته شود.

پرویزپور با تأکید بر اینکه قهرمانان تا جایی که می‌توانند در مدارس حضور یابند، افزود: با حضور در مدارس می‌توانند دانش‌آموزان را به ورزش ترغیب و در بحث استعدادیابی مشارکت کنند.ایسنا
انتهای پیام‌