سخنی با رئیس‌جمهور منتخب

جناب پزشکیان مستحضرید لرستان سالهاست به انزوا کشیده شده و از نظر جایگاه مدیریتی کلان استانی و کشوری مورد تبعیض قرار گرفته اند اما به نظر میرسد میتوانند در دولت شفاف و عدالت محور شما، نخبه های با تجربه مدیریتی سیاسی به جایگاه ویژه خود برسند.

یادداشت-جناب دکتر پزشکیان ضمن تبریک‌ پیروزی خدمت شما، باید گفت اگر نوبتی باشد این دور نوبت لرستان است. استحضار دارید تابحال استانهای خاص با داشتن قدرت لابیگری در قالب داشتن وزرای مختلف حتی آب آشامیدنی و کشاورزی لرستان را به غارت بردند، مردم و زمین های لرستان را تشنه آب گذاشتند، نبود آب و بیکاری در لرستان بیداد میکند، جوانان تحصیلکرده و بیکار لرستان را به مهاجرت ناچاری و اجباری وادار نمودند تا در حاشیه شهرها به کارگری کویر نشینان بروند.

ما لرستانی ها دو وزارت خانه میخواهیم تا حداقل پس از ۴۵ سال سختی و ریاضت، دیده شویم تا مشخص شود همانطور که در جنگ هشت ساله، سخت ترین عملیات ها را در شاخ شمیران، خرمشهر و کوه های کردستان و… به ما واگذرار می کردند و از غیر ممکن ممکن می ساختیم امروز هم قسمتی از کشور نابسامان خود که تا به حال توسط نامحرمان به قهقرا رفته را سامان دهیم.

جناب دکتر پزشکیان جایگاه نخبگان مدیریتی سیاسی مجرب لرستان در ترکیب دولت جدید شما چگونه خواهد بود…؟آیا لرستان در دولت کریمه شما گزینه های سکان وزارت خانه ای را کسب می نمایند…؟برکسی پوشیده نیست لرهای قهرمان در جنگ با تیمور لنگ که کل جهان و حتی ایران را تسخیر نمود تسلیم‌ نشدند پس جایگاه ما والاتر از این‌ وضعیت تحقیر آمیز است.

لرها در جنگ هشت ساله شیران خود را به میدان فرستادند و شاهکار کردند ولی در صدا و سیما نمایش داده نشدند تا همچنان ناشناخته بمانند و دیده نشوند و به حق خود نرسند.لرها جزو استانهای مرزی و سینه سپر کرده بود ولی در سهم قانونی و حقوقی خود محروم شده است…؟اما امروز روز درخشش لرستان است.

با توجه به داشتن پتانسیل نیروی کار آمد،با تجربه، پخته و دارای علم کافی؛ میتوان گفت نه تنها باید امیدوار به کسب جایگاه استانداری در استان های مختلف بود بلکه لرستان نخبه های سیاسی علمی متعددی در دل خود دارد که می تواند لااقل یک الی دو وزارت خانه را از آن خود کند.

جناب پزشکیان مستحضرید لرستان سالهاست به انزوا کشیده شده و از نظر جایگاه مدیریتی کلان استانی و کشوری مورد تبعیض قرار گرفته اند اما به نظر میرسد میتوانند در دولت شفاف و عدالت محور شما، نخبه های با تجربه مدیریتی سیاسی به جایگاه ویژه خود برسند.کسب دو وزارتخانه و چند استانداری برای لرهای غیرتمند و شجاع و دلسوز مملکت دور از دسترس نیست.

نایب زاده طولابی

انتهای پیام/