سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان معرفی شد

آئین تکریم و معارفه در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان با حضور دکتر فرهادی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان،دکتر مریم کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه، در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان برگزار شد.در این آئین از خدمات دکتر امیر رضائیان تقدیر و دکتر یوسف رضا جهانیان بعنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان معرفی گردید .

به گزارش همای سعادت ،مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با تبریک سالروز پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ، اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب جهان در طول ادوار تاریخ بشریت بوده است و امروز بعنوان الگویی تمام عیار برای جهانیان تبدیل شده است.

دکتر فرهادی ،بیان کرد :طبق فرمایشات حضرت علی علیه السلام،تقوی و نظم را باید سرلوحه همه کارها قرار داد چرا که تقوا باعث جلوگیری از تخلف خواهد شد .

وی افزود:همه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان موظفند مسئولیت پذیری را با تقوا و نظم در برنامه ها لحاظ کنند که بهترین لباس ها ،لباس تقوای الهی است .

دکتر فرهادی عنوان کرد :آنچه که باید همه به آن ملزم باشیم وقت شناسی است که باعث توسعه و پیشرفت در همه عرصه ها خواهد شد.

وی گفت :پراکندگی جامعه عشایری در منطقه دلفان بسیار بالاست و سعی کرده ایم که پایگاه های اورژانس آن را افزایش دهیم چنانچه داشتن اورژانس هوایی نیز از ضروریات این شهرستان می باشد

دکتر مریم کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان،از وضعیت اجرای شیوه نامه ها و نظارت‌های بهداشتی در شهرستان دلفان ابراز رضایت کرد و گفت :شهرستان دلفان در همه سطوح بهداشتی و در تحلیل و بررسی در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد و در دلفان بسیار خوب عمل شده است که مدیریت دکتر رضائیان و جهانیان در این شبکه مفید و موثر بوده است که در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نمونه گیری ها ،بیمار یابی ها،مراقبت هاو نظارتها و نظارت‌های بهداشتی محیط ها بسیار عالی بوده است.

وی افزود:نگران پیک چهارم هستیم و از همه مردم میخواهیم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند و نیروهای عمل کننده مبارزه با ویروس منحوس کرونا همچنان بیماریابی ها ،پروتکل ها و نظارت طرح محله محور را در نظر داشته باشند.

دکتر کوشکی هشدار داد :در شیبی ملایم تعداد بستری ها رو به افزایش است که باید با هوشیاری مراقب باشیم .

دکتر رضائیان به ارائه گزارشی از عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان قبل و بعد از شیوع ویروس کرونا پرداخت و به تشریح مسائلی همچون بهینه سازها ،تجهیز، تغییر در ساختار فیزیکی بیمارستان این سینا و بازسازی icu وccu و سیستم فاضلاب بیمارستانی پرداخت و گفت :از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون در کنار مردم بوده ایم و از هر لحاظ سعی کرده ایم برای سلامت مردم در سال کرونایی سخت و طاقت فرسا هماهنگ با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان حرکت کنیم .

دکتر جهانیان نیز از حسن اعتماد دکتر نیکبخت رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تقدیر کرد و بیان داشت : با هم اندیشی و هم افزایی و استفاده از تجارب گذشته بسوی خدمت و‌حل مشکلات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلفان خواهم رفت و با هماهنگی و برنامه ریزی وارد میدان خدمت شده ام تا بتوانم در ارائه خدمات سلامت به مردم گامهایی موثر بردارم.

‍ در پایان مراسم دکتر فرهادی مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان،دکتر مریم کوشکی معاون بهداشتی دانشگاه ،حجت الاسلام خانی امام جمعه دلفان و درمنان فرماندار دلفان با جمعی از مدیران و‌ مسئولین شهرستان بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر با تقدیم شاخه های گل و ذکر فاتحه با حضور در گلزار شهدای دلفان یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ،مدافعان حرم آل الله،شهدای هسته ای ،وشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/