طی حکمی؛

سرپرست اموال تملیکی لرستان منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان،”علی سبزوار “سرپرست جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی لرستان شد.

به گزارش همای سعادت،صبح امروز بیست و پنجم شهریورماه ۱۴۰۳ آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره‌کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان با حضور علی جمشیدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

در این مراسم با حکمی از سوی سید عبدالمجید اجتهادی، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور، علی سبزوار به سمت سرپرست اداره‌کل استان منصوب شد.

در حکم وی، راهبردهایی برای در اولویت قرار دادن فعالیت های این سازمان در این استان آمده است که از آن جمله می‌توان به اجرای برنامه های ابلاغی، تعامل با سایر دستگاه‌ها و ادارت اموال تملیکی استان‌های همجوار، استفاده از امکانات به منظور ارتقای بهره وری و برنامه ریزی دقیق به منظور صیانت از اموال بیت المال ، اهتمام لازم جهت اجرای دقیق برنامه احصاء کالاها، درج شناسه کالا اشاره کرد.

در ادامه این حکم آمده است؛ امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود علی الخصوص توان و ظرفیت همکاران محترم آن استان، اهتمام جدی معمول و در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انجام امور و وظایف قانونی موفق و مؤید باشید.

پیش از این سبزوار معاونت نظارت مالی و ریاست خزانه معین استان را عهده‌دار بود.

در پایان این مراسم از خدمات” فرزاد رستمی” مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/