نماینده ولی فقیه در لرستان:

سپاه امروز لشکر ممتاز و منحصر به فرد در جهان شناخته می شود

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:سپاه امروز به عنوان یک لشکر ممتاز و منحصر به فرد در جهان شناخته می شود‌.

به گزارش همای سعادت،حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت:انقلاب اسلامی از همان ابتدای تشکیل، گفتمان استکبار ستیزی داشت نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی شعاری بود که هر چه جلوتر رفتیم ابعاد این شعارها برای ما روشن تر شد و اکنون این شعار به این معنا است که نظامی شکل گرفته از همان آغاز به دنبال نظم جدیدی در دنیا است نظمی که ستیزش با استکبار و نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه طبیعتا چنین گفتمانی نیروی مسلح پیشرو و مکتبی را لازم دارد که این اهداف و آرمان‌های بلند را پیش ببرد،افزود: امام راحل نهاد‌های متعددی را تاسیس کرد اما نهاد سپاه با در آمیختن ویژگی‌ها و اوصافی خاص و منحصر به فرد به آن نقطه اوج و قله‌های افتخار نائل آمد که امروز می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه سپاه امروز به عنوان یک لشکر ممتاز و منحصر به فرد در جهان شناخته می شود، عنوان کرد: وقتی نیروی مسلح پیوندش با نائب امام زمان برقرار شود با کوهی از ایمان، استوار و محکم در مقابل تمام زورگویان عالم خواهد ایستاد و توانش در عملیاتی تحت عنوان عملیات وعده صادق به اجرا در می‌آید و این سرافرازی و افتخار لشکر الهی به خاطر پیوندی است که با معنویت، اخلاص و ایمان دارد.

وی افزود:پاسداری از انقلاب اسلامی یعنی حضور در صحنه های خدماتی، عمرانی،سازندگی و حضور در جبهه، مقابله با تهاجم فرهنگی و اینها به این معنا است که انقلاب زنده و در حال حرکت و جوشش است و مسلما چنین انقلابی نیازمند حفاظت است .

شاهرخی با تاکید براینکه امروز دشمن می‌داند که از راه نظامی موفق نمی‌شود به دنبال تفرقه، اختلاف و بدبینی است، گفت: دشمن به دنبال این است امنیت روانی جامعه را به هم بزند چراکه اگر اختلاف و تفرقه در جایی حاکم شد، امنیت سلب می شود حتی اگر امام معصوم هم داشته باشد افرادش موفق نمی‌شوند بنا بر این باید مراقب باشیم وحدت، اتحاد، همراه بودن ،هم دل بودن، هماهنگ و هم افزا بودن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود:امروز نیروی انتظامی در مقابله با ترویج فساد و بی بند و باری به میدان آمده و همه ما با برنامه ای منسجم لاید نیروی انتظامی را کمک کنیم .

وی عنوان کرد:حدود ۳۰۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر در این شهر و در استان هزار شورا داریم که بخشی مردمی و بخشی دولتی است این شوراها باید برنامه ای منظم و منسجم برای پیشگیری از آسیب های فرهنگی انجام دهیم .

شاهرخی افزود:رژیم اشغالگر گر قدس دژ استعمار است که اگر از بین رود همراهانش نیز از بین می‌رود و نظم نوین جهانی دیگری شکل خواهد گرفت و جمهوری اسلامی و ملت ما در کانون این نظم جهانی قرار دارد.

انتهای پیام/