فرمانده سپاه لرستان:

سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت است

فرمانده سپاه لرستان گفت:مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است

به گزارش همای سعادت، سردار نعمت الله باقری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های موجود در لرستان آن‌گونه که باید اقداماتی انجام نشده است،اظهار داشت:سپاه استان در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده،افزود: از این میزان ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است و در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده است.

باقری گفت: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده و به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است؛ اما برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

باقری با بیان اینکه برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، افزود: زیویار همه تلاش خود را در استان به کار گرفت و با سپاه همکاری قابل تقدیری داشت.

فرمانده سپاه لرستان گفت:یکی از موضوعاتی که در هر استانی مهم است، تعامل و همکاری بین اعضای شورای تامین، نماینده ولی‌فقیه، دستگاه قضایی است که در لرستان این تعامل به خوبی آشکار بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان افزود:رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت های عظیمی که داشت و انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند اما موفق نبودند و ندای لبیک یا ایران لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/